فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بحران به سراغ خودروسازان ژاپنی آمد

داده‌ها نشان می‌دهد که خودروسازان ژاپنی با بحران فروش در چین مواجه هستند، زیرا تغییر سریع به خودروهای الکتریکی بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را متحول کرده و به افت خرید خودروهای بنزینی منجر شده است.

به گزارش ایسنا، داده‌های صنعت نشان می‌دهد که کل فروش برندهای خودروی ژاپنی در چین در سه ماهه اول ۳۲ درصد کاهش یافته که بیش از دو برابر سرعت انقباض کلی بازار است.

این در حالی است که خودروسازانی مانند فولکس‌واگن تحت تأثیر تغییرات شدید در چین قرار گرفته‌اند اما حضور محدود خودروسازان ژاپنی در فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی آنها را متمایز کرده است.

تحلیلگران اظهار کردند که تولید و حاشیه‌ سود در چین تحت فشار قرار خواهد گرفت زیرا خودروسازان تولید و قیمت خودروهای بنزینی را کاهش می‌دهند تا موجودی انبارها را کنترل کنند و این نشانه نگران کننده‌ از رقابتی است که خودروسازان ژاپنی می‌توانند به طور فزاینده‌ای در خارج از بازار داخلی خود با آن مواجه شوند.

شرکت میتسوبیشی موتورز، هفته گذشته اعلام کرد که تولید شاسی‌بلند Outlander را به مدت سه ماه در چین به حالت تعلیق درآورده است. میتسوبیشی، آمار فروش چین را مانند برخی از خودروسازان ژاپنی اعلام نمی‌کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آغاز عرضه یکپارچه خودرو بدون قرعه‌کشی از ۲۰ اسفند/ متقاضیان۱۰۰ میلیون در حسابشان باشد

داده‌های تحلیل شده رویترز نشان می‌دهد که فروش سه ماهه اول آن در چین نسبت به سال قبل ۵۸ درصد کاهش یافته است. هرچه خودروهای برقی مقرون به صرفه‌تر می‌شوند، برای خریداران برندهای خارجی جذاب‌تر می‌شوند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

قیمت میجر امروز ۱۸ مهر به تومان و دلار (بازار پیش از عرضه)

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان