فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آخرین وضعیت اتصال بیمارستان‌ها به خطوط مترو برای شرایط بحرانی

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بررسی نحوه اتصال خطوط جدید مترو تهران به بیمارستان‌ها برای شرایط بحرانی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدحسن فصیح با اشاره به برگزاری کمیته فنی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع اتصال بیمارستان‌ها به خطوط مترو کمیته فنی اتصال بیمارستان امام خمینی(ره) به خط ۷ متروی تهران با حضور نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۶، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه برگزار شد.

وی با اشاره به جزئیات این نشست افزود: در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت موضوع به منظور هم‌افزایی سازمانی در خصوص موضوعات فنی اتصال بیمارستان امام خمینی (ره) به خط ۷ متروی تهران بحث و تبادل نظر شد. همچنین مقرر شد، جلسه هفتگی کمیته فنی تا رسیدن به نتیجه قطعی برگزار و همچنین طی جلسه مشترکی میان دانشگاه علوم پزشکی و شرکت مترو، الزامات فنی جهت اتصال بیمارستان به خطوط مترو تهیه و ارائه شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ویدیو/ وضعیت مناطق زلزله‌زده خوی و امداد رسانی بهزلزله‌زدگان

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه جلسات کمیته فنی به صورت هفتگی و تا رسیدن به نتیجه قطعی برگزار خواهد شود، گفت:‌همچنین بنا شد تا در جلسه مشترکی میان دانشگاه علوم پزشکی و شرکت مترو، الزامات فنی جهت اتصال بیمارستان به خطوط مترو تهیه و ارائه شود. همچنین مقرر شد نحوه اتصال خطوط جدید مترو تهران به بیمارستان‌ها و استفاده از رمپ‌ها و شفت‌ها مشخص شود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner