فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش از بهمن ماه/ برگزاری ۲ آزمون در اسفند

علی فرهادی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز درباره آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در اسفند امسال اظهار کرد: پیش‌نویس دفترچه انتخاب رشته تهیه و نیاز کل کشور به‌تفکیک استان‌ها و مناطق مشخص شده است.

وی افزود: در این آزمون استخدامی ۲۸ هزار نفر آموزگار دوره ابتدایی، ۲۴ هزار و ۹۶۱ نفر دبیر و هنرآموز هنرستان‌ها و ۱۹ هزار و ۱۳۰ نفر مربی پرورشی، مشاور و معلم تربیت‌بدنی استخدام می‌شوند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبانی که حداقل مدرک کارشناسی مرتبط با رشته‌های مندرج در دفترچه راهنمای آزمون دارند می‌توانند در این آزمون‌ها ثبت نام کنند.

به‌گفته فرهادی، بعد از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب معلم، مذاکره با سازمان اداری و استخدامی برای برگزاری آزمون استخدام سرایداران مدارس آغاز می‌شود.

آزمون استخدام ۲۸ هزار آموزگار دوره ابتدایی ۱۸ اسفند و آزمون استخدام ۱۹ هزار و ۱۳۰ نفر مربی پرورشی، معلم تربیت بدنی و مشاور مدارس ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

آزمون استخدام ۲۴ هزار و ۹۶۱ دبیر و هنرآموز در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  گروگان‌گیری مسلحانه ۳ عضو یک خانواده در آجودانیه +جزئیات

ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگاری، دبیری، هنرآموز و مشاغل کیفیت‌بخشی در معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی، مشاوره و سلامت در بهمن‌ ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/+

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner