فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آغاز طرح “اقدام محور” بازرسی کالاهای پنج گانه در استان

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از آغاز طرح بازرسی کالاهای پنج گانه با عنوان طرح “اقدام محور” در استان خبر داد.

حمید رضا فلاح در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح اقدام محور یک طرح بازرسی از پنج گروه کالایی لوازم یدکی، دخانیات، کالای خانه، کالای سلامت محور با اولویت محصولات آرایشی و بهداشتی و پوشاک با محوریت الزام داشتن شناسه کالایی است.

وی افزود: براساس ضوابط در نظر گرفته شده در اجرای این طرح، عرضه کنندگان این پنج گروه کالایی بدون شناسه، تخلف کرده و با آنها برخورد قانونی می‌ شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: براساس این طرح، بازرسی‌ ها از مبادی ورودی به استان، انبارها و واحدهای صنفی با همکاری سایر دستگاه های ناظر با شدت آغاز شده است.

فلاح بیان کرد: این اقدام به منظور جلوگیری از قاچاق کالا، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی و فروش کالای تقلبی در دستور کار قرار گرفته و در استان در حال اجرایی شدن است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کد مورس همستر کامبت امروز ۲۱ مرداد + آموزش وارد کردن

وی ادامه داد: فروشندگان این ۵ دسته کالا از عرضه کالای بدون شناسه باید خودداری کنند زیرا در غیر این صورت به عنوان متخلف شناسایی شده و با آن ها برخورد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: اجرای چنین طرح هایی به کنترل قیمت ها در بازار کمک شایانی می کند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

بررسی مهم‌ترین رویدادهای این هفته که می‌تواند روی قیمت بیت کوین تاثیر بگذارد

بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین در این هفته می‌توانند تحت تاثیر رویدادهای اقتصادی زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان