فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آماده‌باش امدادگران هلال احمر برای راهپیمایی اربعین/پوشش امدادی در ایران و عراق

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش ۱۲۰۵ مرکز عملیاتی امداد و نجات برای راهپیمایی اربعین خبر داد.

به گزارش ایسنا،  مهدی ولیپور درباره تمهیدات جمعیت هلال احمر برای مراسم پیاده روی اربعین گفت: طرح ویژه امدادرسانی جمعیت هلال احمر از روز شانزدهم شهریور تا روز پنجم مهرماه تداوم خواهد یافت و در صورت ضرورت قابل تمدید نیز خواهد بود.

وی افزود: ۱۲۰۵ مرکز عملیاتی امداد و نجات شامل ۱۱۴۹ مرکز در داخل کشور و ۵۶ مرکز برون مرزی به همراه ۱۱۶ پست ثابت و موقت در مسیرهای منتهی به مرز در این عملیات مشارکت خواهند کرد. همچنین ۱۰ قرارگاه مرزی نیز برای خدمت رسانی بهتر به زائرین راه اندازی می شود که شامل شش قرارگاه فرعی و چهار قرارگاه اصلی در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۵۷۴ پایگاه بین شهری و ۴۴۹ شعبه شهرستان‌ها نیز به عنوان واحدهای پشتیبان برای خدمت رسانی بهتر به زائران در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: 

استقرار ۲ چادر سرد برای زائران گرمازده اربعین در مرز مهران

ولیپور تصریح کرد: کل نیروهای ستادی و عملیاتی پیش بینی شده برای این عملیات ۴۵۹۹ نفر در روز  است با مشارکت بیش از ۱۵ هزار نفر نیروی تخصصی کادر و داوطلب همراه است. همچنین چهار هزار و ۵۰۸ دستگاه خودروی عملیاتی و ۱۹ فروند بالگرد برای عملیات رسانی بهتر نیز به کار می روند تا پوششی سراسری در داخل و خارج کشور برای خدمت رسانی مطلوب به زائران فراهم شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  دستگیری قاتل مادر و یک شهروند رودسری

انتهای پیام 

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner