فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تاسوعا و عاشورا/ تامین امنیت عزاداران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت عزاداری‌های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان در کربلا گفت:‌ تمامی رده‌ها و یگان‌های انتظامی تهران بزرگ از ابتدای عزاداری‌های دهه اول محرم در کنار مردم تهران بوده و نسبت به تامین امنیت عزاداران و محل‌های برگزاری عزاداری اقدام کرده است که در نتیجه این اقدامات و همراهی خوب مردم و مسئولان برگزاری مراسم‌های عزاداری، این مراسمات تا به این لحظه در امنیت کامل برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تمامی یگان‌ها و رده‌های انتظامی در تامین امنیت این مراسم‌ها مشارکت داشته و در آماده‌باش کامل قرار دارند، اظهارکرد: دستورات لازم در این خصوص به پلیس راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده و ماموران این پلیس نیز تمهیدات لازم برای مدیریت ترافیک و تسهیل رفت و آمد در این ایام را اجرا کرده‌اند. ممکن است با توجه به شرایط حضور جمعیت نسبت به اعمال موقتی محدودیت تردد در معابر نیز اقدام شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  توصیه ضرغامی به کاندیداها: از شورای نگهبان واهمه نداشته باشید!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ماموران دیگر بخش‌های پلیس از جمله پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی، پلیس امنیت، یگان امداد و … نیز به طور محسوس و نامحسوس در محل‌های برگزاری مراسم‌ها حضور داشته و امنیت عزاداران را برقرار کرده‌اند.

محمدیان گفت:‌در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز با توجه به پیش‌بینی افزایش جمعیت عزاداران در محل‌های برگزاری مراسم‌های عزاداری، ماموران پلیس با آمادگی کامل حضور خواهند داشت و خدمت به مردم و عزاداران حضرت سیدالشهدا (ع) را افتخاری برای خود می‌دانند. در این ایام ماموران پلیس درکنار حضور در مراسم‌های عزاداری، نسبت به تامین امنیت مردم نیز اقدام کرده‌ و به وظایف همیشگی خود عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در نقاط مختلف شهر مستقر هستند، اظهارکرد: مردم عزیز در صورت هرگونه نیاز به حضور پلیس، علاوه بر تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، می‌توانند به ماموران مستقر در سطح میادین و محلات نیز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:‌

آماده‌باش کامل پلیس راهورتهران برای تاسوعا و عاشورا/ اعلام برخی از معابر دارای محدودیت‌ ترافیکی

رئیس پلیس پایتخت در پایان از همراهی مردم و مسئولان هیات‌ها و تکایا در برگزاری مراسم‌های عزاداری دهه اول محرم قدردانی کرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سقوط هواپیما در تاکستان تلفات جانی نداشت

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner