فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آمادگی برای انتقال دانش، علم و تولید ایرانی در حوزه‌های پلیسی

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا از آمادگی برای انتقال دانش، علم و تولید ایرانی در حوزه تجهیزات پلیسی به کشورهای دیگر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار هابیل درویشی در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی که صبح امروز در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه باب شهادت در فراجا باز است، اظهارکرد: مجموعه انتظامی کشور برای حفظ آرمان‌ها و مقدسات و تامین امنیت همچنان شهدای زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است؛ نباید شهدا را فراموش کنیم و هر چه داریم مدیون شهدا هستم.

درویشی با اشاره به نمایشگاه ایپاس و برگزاری آن نیز گفت: ما آماده انتقال دانش، علم و تولید ایرانی به کشورهای دیگر هستیم. این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان داخلی، صنعتگران، نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شده و بستر خوبی برای انتقال دانش و تجربیات و افزایش همکاری‌هاست.

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه باید نگاه و تکیه ما به داخل باشد، اظهار کرد: در این‌ نمایشگاه ۲۰۰ شرکت داخلی و ۳۶ نماینده از خارج از کشور حضور دارند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نخستین نشست کارگروه مبارزه با مواد مخدر بریکس در مسکو برگزار شد-تایمز

وی درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ نیز گفت:‌ هدف ما حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است؛ امروز اگر به این باور برسیم که از تولید داخل استفاده کنیم قطعا مشکلات ما برطرف خواهد شد. باید تولیدات ما بتواند با تولیدات خارجی رقابت کند که خوشبختانه این وضعیت در بسیاری موارد ایجاد شده و سرعت پیشرفت در این خصوص بالاست.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner