فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آمادگی بیش از ۱۰۰ اکیپ اتفاقات آب و فاضلاب در سطح لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آمادگی بیش از ۱۰۰ اکیپ اتفاقات آب و فاضلاب در سطح استان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی‌های جاری سامانه مانسون خبر داد.

حمیدرضا کرم‌وند، اظهار کرد: تمامی تجهیزات و امکانات به همراه اکیپ‌های امدادی در تمامی شهرستان‌های استان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی تصریح کرد: تعدادی از تانکرهای آبرسان این شرکت بنا به درخواست وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جهت خدمت‌رسانی به استان‌های یزد و اصفهان اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خاطرنشان کرد: در صورت اعلام نیاز استان‌های مذکور آب بسته‌بندی و آب لیوانی نیز به این استان‌های ارسال خواهد شد.

کرم‌وند با بیان اینکه خدمات شرکت آب و فاضلاب به‌صورت بی‌وقفه و شبانه‌روزی است، افزود: اعلام حادثه در شبانه‌روز به سامانه ۱۲۲ شرکت موجب تسریع در ارائه خدمات مطلوب و رفع حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود.

وی اضافه کرد: تجربه موفق رفع مشکلات ناشی از سیل و حوادث گذشته ما را در مقابله با حوادث احتمالی در شرایط مناسبی قرار داده و تلاش کرده‌ایم تاب‌آوری تأسیسات خود را در بالاترین حد ممکن نگه‌داریم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  دستگیری ۲۵ هزار سارق در کشور

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner