فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آموزش برداشت و فروش ایکس امپایر؛ چگونه ایردراپ ماسک امپایر را نقد کنیم؟

توکن بازی ایکس امپایر (X Empire) یا همان ماسک امپایر سابق، قرار است از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۳ آبان در صرافی‌های ارز دیجیتال سراسر جهان لیست شود. نوبیتکس نیز هماهنگ با بازارهای جهانی، خرید و فروش و واریز و برداشت ارز دیجیتال ایکس امپایر یعنی X را آغاز خواهد کرد. به همین خاطر، در این مطلب نحوه برداشت توکن ماسک امپایر از ربات و انتقال به کیف پول تون کیپر، واریز آن به نوبیتکس و همین‌طور فروش این رمزارز در بازار نوبیتکس را آموزش می‌دهیم.

فهرست عناوین

وصل کردن کیف پول به ایکس امپایر

اگر واجد شرایط دریافت ایردراپ ایکس امپایر هستید، قدم اول برای نقد کردن توکن‌های این ایردراپ، اتصال کیف پول به ربات بازی است. برای این کار وارد ربات ایکس امپایر شده و از بین گزینه‌های موجود در بخش Airdrop، گزینه On-chain Airdrop را انتخاب می‌کنیم. سپس روی دکمه Connect wallet زده و کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) یا دیگر کیف پول‌های غیرحضانتی که اپلیکیشن آنها را در اختیار داریم، انتخاب می‌کنیم. فقط توجه داشته باشید که ربات wallet@ تلگرام یکی کیف پول حضانتی بوده که به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کند و نباید از آن برداشت توکن ماسک امپایر استفاده کنیم. در مرحله بعد به محیط تون کیپر هدایت می‌شویم و باید با زدن دکمه Connect wallet اتصال کیف پول خود به ربات را تأیید کنیم.

در نهایت صفحه ایردراپ شما مشابه تصویر زیر تغییر می‌کند که نشان می‌دهد از روز پنجشنبه ۳ آبان ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران می‌تواند برای کلیم یا برداشت توکن‌ها به تون کیپر به همین صفحه در ربات مراجعه کنید. در صورت تمایل برای تغییر کیف پول یا روش برداشت نیز می‌توانید روی دکمه Reset withdrawal option بزنید.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

خرید تون کوین و واریز به کیف پول برای پرداخت کارمزد

طبق توضیحات تیم ماسک امپایر، برداشت توکن این بازی از ربات و انتقال به تون کیپر نیاز به پرداخت حدود ۰.۱ تون کوین دارد. اگر این مقدار توکن TON را در کیف پول متصل به بازی دارید، نیاز به انجام کاری نیست، اما اگر موجودی تون کوین شما کم است، باید مقداری تون کوین خریداری و به کیف پول متصل به بازی واریز کنید.

برای این کار می‌توانید پس از ثبت‌نام در نوبیتکس و واریز ریال، اقدام به خرید تون کوین کنید. اگر برای ساخت حساب کاربری در نوبیتکس نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید مقاله آموزش تصویری احراز هویت در نوبیتکس را بخوانید. برای واریز ریال به نوبیتکس نیز می‌توانید از مقاله آموزش واریز ریال به نوبیتکس به‌عنوان راهنما کمک بگیرید.

۰.۱ تون کوین هم‌اکنون حدود ۴۰٬۰۰۰ تومان ارزش دارد، با این حال برای اطمینان بیشتر از داشتن TON کافی برای پوشش تمام هزینه‌ها (انتقال از ربات به تون کیپر و از تون کیپر به نوبیتکس) توصیه می‌شود مقدار بیشتر تون کوین (مثلاً ۱۰۰٬۰۰۰ تومان) خریداری و به کیف پول خود واریز کنید.

ثبت سفارش خرید تون کوین

حالا که واریز وجه به حساب نوبیتکس خود را تکمیل کردیم، می‌توانیم سفارش خرید تون کوین را ثبت کنیم. برای این کار از منوی پایین صفحه در اپلیکیشن نوبیتکس، وارد بخش مبادله شوید. این قسمت به‌صورت پیش‌فرض بازار «بیت کوین/ تومان» را به شما نشان می‌دهد که باید آن را روی حالت «تون کوین/ تومان» قرار دهید.

ساده‌ترین روش برای خرید ارز دیجیتال تون کوین که بیشترین سرعت را در مقایسه با سایر انواع سفارش‌گذاری دارد، سفارش «سریع» است. سفارش‌های سریع در نوبیتکس به‌صورت آنی و با قیمت لحظه‌ای بازار انجام می‌شوند. اکنون باید مقداری که قصد خرید آن را داریم بر اساس تومان یا مقدار ارز مورد نظر مشخص کنیم. برای مثال، اگر قصد دارید ۱۰۰٬۰۰۰ تومان تون کوین خریداری کنید، می‌توانید در بخش مشخص‌شده در تصویر زیر، عدد ۱۰۰٬۰۰۰ را وراد کنیم.

در نهایت، صفحه تأیید سفارش به شما نمایش داده می‌شود. اطلاعات سفارش خود (شامل مقدار، کارمزد، مقدار دریافتی و مبلغ کل) را با دقت در این مرحله مرور کرده و در صورت درست‌بودن همه چیز، روی دکمه «تأیید» بزنید تا سفارش نهایی شود. با تأیید سفارش از سوی شما، عملیات خرید در عرض چند ثانیه انجام می‌شود. در ادامه این خرید به‌صورت اعلان درون‌برنامه‌ای به شما اطلاع‌رسانی شده و اگر به صفحه کیف پول خود مراجعه کنید، می‌بینید که از موجودی تومان شما کسر و به موجودی تون کوین اضافه شده است.

خرید تون کوین از نوبیتکسخرید تون کوین از نوبیتکس

انتقال تون کوین به کیف پول متصل به ربات ایکس امپایر

هنگام انتقال توجه داشته باشید که تون کوین‌های خریداری‌شده در نوبیتکس را به همان آدرسی واریز کنید که به ربات ایکس امپایر متصل کرده‌اید. برای این کار کافیست وارد اپلیکیشن تون کیپر شده و روی آدرس خود بالای صفحه بزنید تا کپی شود. اگر برای کار با کیف پول تون کیپر نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید مقاله آموزش کامل کار با کیف پول تون کیپر را بخوانید.

در ادامه به نوبیتکس بازگشته و از منوی پایین صفحه وارد بخش کیف پول شده و روی برداشت بزنید. سپس شبکه تون کوین را انتخاب کرده و در ادامه آدرس کیف پول خود که در مرحله قبلی کپی کرده‌اید را همراه با مبلغ مورد نظر برای برداشت، وارد کنید. توجه داشته باشید که برداشت به مقصد کیف پول‌های غیرامانی مانند تون کیپر، نیاز به وارد کردن کامنت یا برچسب ندارد. بنابراین، تیک «بدون برچسب» را فعال کنید. در ادامه کافیست رمز دوعاملی حساب نوبیتکس خود را وارد کرده و منتظر تأیید نهایی برداشت بمانید.

اغلب در کمتر از ۵ دقیقه برداشت شما از نوبیتکس به تون کیپر نهایی می‌شود و می‌توانید موجودی تون کیپر خود را بررسی کنید. ویدئوی زیر نیز راهنمای مرحله به مرحله خرید TON و برداشت تون کوین از نوبیتکس به تون کیپر است.

برداشت ایکس امپایر از ربات به تون کیپر

همان‌طور که گفته شد فرایند برداشت ایکس امپایر از ربات به کیف پول‌های شخصی مانند تون کیپر از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۳ آبان شروع می‌شود. با این حال، زمان رسیدن توکن‌های شما از ربات به کیف پول بستگی به شلوغی شبکه دارد و ممکن است با چند ساعت اختلاف از بازگشایی بازارهای معاملاتی X در صرافی‌ها موفق به دریافت توکن‌های خود شوید. به محض فراهم شدن امکان برداشت تون از ربات ایکس امپایر، این مطلب نیز به‌روزرسانی خواهد شد.

فروش ایکس امپایر در نوبیتکس

توکن ماسک امپایر هم‌زمان با بازارهای جهانی در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس لیست خواهد شد. بنابراین، به محض شروع معاملات این رمزارز در نوبیتکس، آموزش فروش آن در این مطلب قرار خواهد گرفت.

سوالات متداول

کارمزد برداشت ماسک امپایر چقدر است؟

طبق اعلام بازی برای برداشت از ربات به کیف پول باید حدود ۰.۱ تون کوین بپردازید.

ماسک امپایر در نوبیتکس لیست می‌شود؟

بله، توکن X بازی ایکس امپایر هم‌زمان با بازارهای جهانی در نوبیتکس لیست خواهد شد.

ایکس امپایر کی لیست می‌شود؟

معاملات ایکس امپایر از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۳ آبان در صرافی‌های ارز دیجیتال آغاز خواهد شد.

برداشت ایردراپ ایکس امپایر از کی شروع می‌شود؟

برداشت ایکس امپایر از ربات هم‌زمان با شروع معاملات آن در صرافی‌های ارز دیجیتال از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۳ آبان آغاز خواهد شد.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  برنامه‌ از پیش تعیین شده ای برای خاموشی ها نداریم
الماس تراشکاری

Check Also

معرفی ۳ ایردراپ که در هفته آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید

معامله‌گران ۳ ایردراپ مهم را تحت نظر گرفته‌اند که در هفته آینده اخبار مهمی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان