فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آموزش بهترین روش برای برداشت و فروش همستر کامبت؛ نحوه نقد کردن همستر در نوبیتکس

توکن همستر کامبت قرار است پس از مدت‌ها انتظار، روز پنجشنبه ۵ مهر ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در صرافی‌های ارز دیجیتال سراسر جهان لیست شود. نوبیتکس نیز قرار است همراه با بازارهای جهانی، ارز HMSTR را در بازار خود لیست کند. هم‌اکنون مقدار دریافتی هر کاربر از ایردراپ همستر کامبت نیز مشخص شده و کاربران از قبل کیف پول خود را برای دریافت ایردراپ به بازی متصل کرده‌اند. در این مطلب، تمام مراحل برداشت و فروش همستر کامبت را از صفر تا صد مرور کرده و به برخی نکات مهم در فرایند نقد کردن همستر اشاره می‌کنیم.

فهرست عناوین

خرید تون کوین برای پرداخت کارمزد برداشت همستر

انجام هر تراکنش در شبکه تون کوین نیاز به پرداخت ارز دیجیتال TON به‌عنوان کارمزد دارد. بنابراین، پس از اینکه توکن‌های همستر شما از ربات به کیف پول تون کیپری که به بازی وصل کرده بودید واریز شد، باید آنها را برای فروش و نقد کردن به نوبیتکس منتقل کنید. این مرحله و انتقال بین تون کیپر و نوبیتکس نیاز به داشتن تون کوین جهت پرداخت کارمزد دارد. بنابراین باید از قبل و پیش از آن که شبکه تون شلوغ شود، مقداری تون کوین از نوبیتکس خریداری کرده و به تون کیپر خود واریز کنید. گفتنی است اگر از قبل مقدار مناسبی تون کوین (مثلاً بیشتر از ۰.۲ واحد TON) در تون کیپر خود دارید، نیاز به خرید دوباره TON نیست.

ثبت‌نام در نوبیتکس

اگر از قبل در نوبیتکس حساب ندارید، اولین قدم جهت آماده‌شدن برای ایردراپ همستر کامبت، ثبت‌نام و احراز هویت در نوبیتکس است. ثبت‌نام یا احراز هویت در نوبیتکس به سرعت انجام شده و معمولاً کمتر از ۵ دقیقه زمان نیاز دارد. جهت ثبت‌نام می‌توانید از اپلیکیشن موبایل یا وب‌سایت صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس اقدام کنید. اگر قصد استفاده از وب‌سایت نوبیتکس برای ثبت‌نام را دارید، می‌توانید روی دکمه زیر کلیک کرده و ثبت‌نام خود را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید. در صورتی هم که برای طی کردن مراحل ثبت‌نام نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید مقاله آموزش تصویری احراز هویت در نوبیتکس را بخوانید.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

واریز ریال به نوبیتکس

کارمزد تراکنش‌ها در شبکه تون کوین بسیار ناچیز است و در حالت معمول می‌توانید با کمتر از ۰.۲ واحد ارز دیجیتال TON (حدود ۷۰٬۰۰۰ تومان)‌ کارمزد تراکنش خود را پرداخت کنید. البته در ساعت‌های شلوغی شبکه ممکن است این برداشت هزینه بیشتری داشته باشد. بنابراین، جهت احتیاط می‌توانید مقدار تون کوین بیشتری خریداری کنید.

در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس، می‌توانید تون کوین لازم برای دریافت ایردراپ همستر کامبت را خریداری کرده و به آسانی به تون کیپر انتقال دهید. پس از ثبت‌نام می‌توانید به حساب خود در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس ریال واریز کرده و با آن تون کوین بخرید.

برای واریز ریال به نوبیتکس، کافیست از صفحه داشبورد اپلیکیشن یا سایت نوبیتکس، روی دکمه واریز بزنید، گزینه تومان (IRT) را انتخاب و وارد بخش «درگاه اینترنتی پرداخت» شوید.

در صفحه بعدی باید کارت بانکی خود را انتخاب و مبلغ مورد نظر را به تومان وارد کنید. در ادامه روی دکمه واریز تومان بزنید تا به صفحه درگاه پرداخت هدایت شوید. باقی مراحل مانند خریدهای اینترنتی ساده است. با تکمیل پرداخت خود در درگاه اینترنتی به سایت یا اپلیکیشن نوبیتکس بازگشته و موجود تومان شما به‌روزرسانی می‌شود.

ثبت سفارش خرید تون کوین

حالا که واریز وجه به حساب نوبیتکس خود را تکمیل کردیم، می‌توانیم سفارش خرید تون کوین را ثبت کنیم. برای این کار از منوی پایین، وارد بخش مبادله شوید. این قسمت به‌صورت پیش‌فرض بازار «بیت کوین/ تومان» را به شما نشان می‌دهد که باید آن را روی حالت «تون کوین/ تومان» قرار دهید.

ساده‌ترین روش برای خرید ارز دیجیتال تون کوین که بیشترین سرعت را در مقایسه با سایر انواع سفارش‌گذاری دارد، سفارش «سریع» است. سفارش‌های سریع در نوبیتکس به‌صورت آنی و با قیمت لحظه‌ای بازار انجام می‌شوند. اکنون باید مقداری که قصد خرید آن را داریم بر اساس تومان یا مقدار ارز مورد نظر مشخص کنیم. برای مثال، اگر قصد دارید ۱۰۰٬۰۰۰ تومان تون کوین خریداری کنید، می‌توانید در بخش مشخص‌شده در تصویر زیر، عدد ۱۰۰٬۰۰۰ را وراد کنیم.

در نهایت، صفحه تأیید سفارش به شما نمایش داده می‌شود. اطلاعات سفارش خود (شامل مقدار، کارمزد، مقدار دریافتی و مبلغ کل) را با دقت در این مرحله مرور کرده و در صورت درست‌بودن همه چیز، روی دکمه «تأیید» بزنید تا سفارش نهایی شود. با تأیید سفارش از سوی شما، عملیات خرید در عرض چند ثانیه انجام می‌شود. در ادامه این خرید به‌صورت اعلان درون‌برنامه‌ای به شما اطلاع‌رسانی شده و اگر به صفحه کیف پول خود مراجعه کنید، می‌بینید که از موجودی تومان شما کسر و به موجودی تون کوین اضافه شده است.

انتقال تون کوین به کیف پول متصل به ربات همستر

همان‌طور که همستر کامبت بارها در کانال تلگرام خود و شبکه‌های اجتماعی تأکید کرده بود، باید تا روز ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) کیف پول خود را به بازی متصل و روش برداشتتان را انتخاب می‌کردید. اگر این کار را از قبل انجام نداده‌اید، مشخص نیست در آینده فرصت جدیدی برای اتصال کیف پول به همستر پیدا می‌کنید یا نه؛ چراکه تیم همستر توضیحی در این رابطه ارائه نکرده و هم‌اکنون گزینه اتصال کیف پول‌های غیرحضانتی مانند تون کیپر به ربات همستر، حذف شده است. به هر حال، هنگام انتقال توجه داشته باشید که تون کوین‌های خریداری‌شده در نوبیتکس را به همان آدرسی واریز کنید که به ربات متصل کرده‌اید.

برای این کار کافیست وارد اپلیکیشن تون کیپر شده و روی آدرس خود بالای صفحه بزنید تا کپی شود. اگر برای کار با کیف پول تون کیپر نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید مقاله آموزش کامل کار با کیف پول تون کیپر را بخوانید.

در ادامه به نوبیتکس بازگشته و از منوی پایین صفحه وارد بخش کیف پول شده و روی برداشت بزنید. سپس شبکه تون کوین را انتخاب کرده و در ادامه آدرس کیف پول خود که در مرحله قبلی کپی کرده‌اید را همراه با مبلغ مورد نظر برای برداشت، وارد کنید. توجه داشته باشید که برداشت به مقصد کیف پول‌های غیرامانی مانند تون کیپر، نیاز به وارد کردن کامنت یا برچسب ندارد. بنابراین، تیک «بدون برچسب» را فعال کنید. در ادامه کافیست رمز دوعاملی حساب نوبیتکس خود را وارد کرده و منتظر تأیید نهایی برداشت بمانید.

اغلب در کمتر از ۵ دقیقه برداشت شما از نوبیتکس به تون کیپر نهایی می‌شود و می‌توانید موجودی تون کیپر خود را بررسی کنید. اگر برای واریز تون کوین از نوبیتکس به تون کیپر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید مقاله آموزش واریز و برداشت تون کوین بین نوبیتکس و تون کیپر را مطالعه کنید.

ویدئوی زیر نیز راهنمای مرحله به مرحله واریز تون کوین از نوبیتکس به تون کیپر و برعکس، از تون کیپر به نوبیتکس است.

نحوه انتقال همستر از تون کیپر به نوبیتکس

برای انتقال همستر از تون کیپر به نوبیتکس باید اول منتظر واریز توکن‌های ایردراپ به کیف پول خود از طرف ربات باشید و سپس با بازگشایی واریز و برداشت‌های توکن HMSTR در پلتفرم نوبیتکس، اقدام به واریز توکن‌های ایردراپ خود از تون کیپر به نوبیتکس کنید. این کار فعلاً امکان‌پذیر نیست. به محض فراهم‌شدن شرایط این مطلب به‌روزرسانی خواهد شد.

آموزش فروش همستر در نوبیتکس و تبدیل به ریال

فروش همستر کامبت در نوبیتکس مانند معامله سایر ارزهای دیجیتال است. برای اینکه یک نمونه در ذهن خود داشته باشید می‌توانید مطلب آموزش فروش داگز در نوبیتکس را مطالعه کنید. هم‌زمان با بازگشایی بازار همستر کامبت در نوبیتکس، آموزش فروش همستر و نقد کردن آن نیز در این مطلب قرار داده می‌شود.

برای راهنمایی بیشتر جهت آماده‌شدن برای ایردراپ همستر می‌توانید مطلب کارهایی که باید قبل از لیست شدن همستر انجام دهید را بخوانید.

پرسش‌های متداول

چه مقدار تون کوین برای کارمزد همستر نیاز داریم؟

کارمزد تراکنش‌ها در شبکه تون کوین بسیار ناچیز است و در حالت معمول می‌توانید با کمتر از ۰.۲ واحد ارز دیجیتال TON (حدود ۷۰٬۰۰۰ تومان)‌ کارمزد تراکنش خود را پرداخت کنید. البته در ساعت‌های شلوغی شبکه ممکن است این برداشت هزینه بیشتری داشته باشد. بنابراین، جهت احتیاط می‌توانید مقدار تون کوین بیشتری خریداری کنید.

قیمت همستر کامبت در زمان لیست شدن چقدر خواهد بود؟

پیش‌بینی دقیق قیمت همستر کامبت در زمان لیست‌شدن امکان‌پذیر نیست و باید تا روز شروع معاملات این ارز دیجیتال برای مشاهده قیمت اولیه همستر صبر کنید.

اگر کیف پول خود را به بات همستر وصل نکرده باشیم چه اتفاقی می‌افتد؟

همستر کامبت بارها در کانال تلگرام خود و شبکه‌های اجتماعی تأکید کرده بود که باید تا روز ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) کیف پول خود را به بازی متصل و روش برداشتتان را انتخاب می‌کردید. اگر این کار را از قبل انجام نداده‌اید، مشخص نیست در آینده فرصت جدیدی برای اتصال کیف پول به بازی پیدا می‌کنید یا نه. تیم همستر توضیحی در این رابطه ارائه نکرده و هم‌اکنون گزینه اتصال کیف پول‌های غیرحضانتی مانند تون کیپر به ربات همستر، حذف شده است.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  از واردات سموم جنجالی چه خبر؟
الماس تراشکاری

Check Also

تعداد کاربران دبلیو کوین (W-Coin) به ۲۳ میلیون نفر رسید

بازی تلگرامی دبلیو کوین در روز قبل اعلام کرد که تعداد کاربران آن به ۲۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner