فیلترهای سرامیکی ریخته گری

اتمام بازسازی ۹۸۰ واحد زلزله زده اندیکا تا پایان مردادماه

ایسنا/خوزستان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: تا پایان مردادماه بازسازی و ساخت همه ۹۸۰ واحد زلزله زده اندیکا که تحت پوشش بازسازی قرار گرفته‌اند به اتمام خواهد رسید و به مردم تحویل داده خواهد شد.

مجید جودی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس بررسی‌های انجام‌شده پس از زلزله اندیکا، ساخت ۹۸۰ واحد تصویب شده بود که از این تعداد اکنون حدود ۷۵۰ واحد در مراحل نهایی و اتمام کار است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان مردادماه همه ۹۸۰ واحدی که تحت پوشش بازسازی قرار گرفته‌اند به اتمام خواهد رسید و به مردم تحویل داده خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور تصریح کرد: روند کار بازسازی با توجه به همت مردم و حمایت‌های مسئولان استان به خوبی در حال پیشروی است و امیدواریم همه افرادی که در مرحله اول تحت پوشش بازسازی قرار گرفته‌اند هرچه سریعتر در خانه‌های خود ساکن شوند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نفت سنگین ایران ارزان‌تر شد

جودی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا تهدید زلزله اندیکا را به یک فرصت برای این منطقه تبدیل کنیم، عنوان کرد: با توجه به حمایت شخص رئیس جمهور از مردم محروم منطقه اندیکا، یک مصوبه مکمل تقدیم هیات وزیران شده است که در مرحله نهایی تصویب قرار دارد و براساس آن پیش بینی شده ۱۹۵۰ واحد دیگر در اندیکا بازسازی شود.  

وی ادامه داد: علاوه بر ساخت مسکن در این مناطق، جاده روستایی سرشط به طول ۸ کیلومتر که در گذشته یک جاده سنگلاخی و سخت گذر بود با حمایت دولت به منظور تسهیل تردد و توسعه روستایی در حال آسفالت است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۲۷ شهریور + کد همه ویدئوهای TapSwap

How else Can You Earn On crypto? بدون کد Buy REAL ESTATE With Only $100 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner