فیلترهای سرامیکی ریخته گری

اجرای ویژه «خوشدلان» و حکمی تازه در جشنواره آیینی سنتی

اجرای ویژه «خوش‌دلان» در ایران‌شهر، یک انتصاب جدید در جشنواره تئاتر آیینی سنتی و تمدید مهلت ارسال ایده‌های اولیه به چهار فصل تئاتر ایران از جمله خبرهای هنری امروز، چهارشنبه ۲۴ خرداد است.

نمایش خوش‌دلان نوشته‌ سعید پورصمیمی و کار پریزاد سیف که به تهیه کنندگی سعید خانی روی صحنه است، در پی استقبال تماشاگران روز شنبه و در ساعت متفاوت اجرای ویژه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایران‌شهر، نمایش «خوش‌دلان» که از دوم خرداد ماه اجراهای خود را در سالن ناظرزاده‌ کرمانی آغاز کرده و تاکنون میزبان بیش از ۳۰۰۰ تماشاگر بوده است در اجرای ویژه‌ای روز شنبه ۲۷ خرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه می‌رود.

 در این نمایش سعید ‌پورصمیمی، مسعود ‌کرامتی، بهرام ‌ابراهیمی، الهام ‌پاوه ‌نژاد، پریزاد ‌سیف، رضا ‌مولایی، بهروز پوربرجی، شاهین ‌علایی‌نژاد، علی ‌پویا ‌قاسمی، شهاب ‌عباسیان، حامد ‌مهدی ‌نژاد، رضا فیض‌بخش و مریم ‌محبی به ایفای نقش می‌پردازند.

 علاقه‌مندان به تهیه‌ اینترنتی بلیت‌های این نمایش می‌توانند به سایت تماشاخانه‌ ایران‌شهر و یا سامانه‌ تیوال مراجعه کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بررسی کیفیت سالن‌های متقاضی جشنواره فیلم فجر دراستان‌ها

علی بهرامی، مدیر بخش رادیو تئاتر جشنواره آیینی سنتی شد

 احمد جولایی، دبیر بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، علی بهرامی را به عنوان مدیر بخش رادیو تئاتر این رویداد منصوب کرد.
علی بهرامی، پیشتر مدیریت بخش رادیو تئاتر در جشنواره های مختلف تئاتری از جمله جشنواره تئاتر مقاومت و دانشگاهی و از اعضای هیئت انتخاب آثار جشنواره تئاتر فجر بوده است و همچنین  تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه‌های بسیاری از جمله برنامه رادیوتلویزیونی «تئاتر۴۱» ویژه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و برنامه‌های رادیویی دیالوگ و تئاتر شهر را در کارنامه دارد.

بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی از ششم تا یازدهم مهرماه سال جاری به‌صورت متمرکز و غیرمتمرکز به دبیری احمد جولایی برگزار خواهد شد.

تمدید مهلت ارسال ایده های اولیه به چهار فصل تئاتر ایران

فرصت دریافت ایده‌های اولیه برای فصل یازدهم پروژه‌ چهارفصل تئاتر ایران تمدید شد.

ایوب آقاخانی، مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری، به‌عنوان طراح و سرپرست پروژه‌ جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی برای خارج از پایتخت با عنوان «چهارفصل تئاتر ایران»، به درخواست علاقه‌مندان از تمدید مهلت ارسال ایده‌های اولیه در پاسخ به فراخوان فصل یازدهم از دور جدید این پروژه با نام «تئاتر و جامعه‌ سالم» تا روز شنبه، سوم تیر ماه ۱۴۰۲، خبر داد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ارکستر نوای آفتاب روی صحنه برج میلاد-تایمز

علاقه‌مندان به شرکت در این فرایند نمایشنامه‌نویسی توأم با آموزش کارگاهی که به چاپ آثار منتخب ختم می‌شود، می‌توانند در راستای محتوای فراخوان فصل یازدهم ایده‌های موجز و اولیه‌ خود را به دبیرخانه‌ این پروژه از طریق پست‌الکترونیکی ۴fasl.drama@gmail.com  ارسال کنند. اعضای هیئت‌علمی این فصل به‌زودی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تلوبیون همراه نامزد‌های ریاست جمهوری در انتخابات-تایمز

سامانه تلوبیون به عنوان نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صداوسیما مانند ایران‌صدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner