فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ادامه احیای کارخانه‌های تعطیل‌ و راکد

یک فعال کارگری، سیاست دولت در فعال‌سازی کارخانه‌های راکد را اقدامی مبارک و اثرگذار دانست و گفت: احیای کارخانه های قدیمی و باسابقه از روغن نباتی تا نساجی باید با جدیت ادامه یابد تا تولیدکنندگان داخلی و کارگران دچار مشکل نشوند.

عبدالله مختاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش دولت برای احیای کارخانه‌های تعطیل و راکد، گفت: برخی از صنایع و کارخانه‌های کشور به دلایل متعدد از جمله مدیریت نادرست، نبود نقدینگی و بدهی بانکی به ورشکستگی کشیده و از چرخه تولید خارج شدند.

وی گفت: کارخانه‌های بسیاری از نساجی و روغن نباتی گرفته تا لوازم خانگی، علیرغم سابقه و قدمت زیاد به دلیل سوء مدیریت، واردات قاچاق و برخی جریان‌های مافیایی و دلالی به مشکل برخوردند و کم کم تبدیل به سوله شدند اما با نظارت و بازرسی و جلوگیری از واردات بی‌رویه می توانیم جلوی تعطیلی آنها و خانه نشین شدن کارگران را بگیریم.

این فعال کارگری تاکید کرد: سیاست دولت در فعال سازی کارخانه‌های راکد و تعطیل، اقدام مبارک و اثرگذاری است و نباید اجازه دهیم تولیدکنندگان داخلی و کارگران دچار مشکل شوند و کارخانه‌ها در مسیر تبدیل شدن به سوله قرار بگیرند.
مختاری در پایان گفت: دولت باید سیاست احیای کارخانه‌ها را همچنان با جدیت دنبال کند و چرخه تولید را در تمام کارخانه‌ها اعم صنعتی، لوازم خانگی و نساجی به جریان بیاندازد. احیای کارخانه‌ها صرفا در تولید داخل اثر نمی‌گذارد بلکه در تولید ناخالص داخلی، ارزش افزوده، بهره وری، اشتغالزایی و رشد اقتصادی تاثیرگذار است.
انتهای پیام
  

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  گری‌اسکیل ۱ میلیارد دلار اتریوم را به کوین بیس منتقل کرد

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل بایننس کوین (BNB) امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل BNB نشان می‌دهد که احساسات هولدرهای این ارز دیجیتال حداقل در کوتاه‌مدت مثبت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner