فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ارتش امتحان خود را به خوبی پس داده است

ایسنا/البرز فرمانده عملیاتی قرارگاه لشکر ۲۳ تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جایگاه نیروهای مسلح خیلی رفیع است و مسئولان باید به آن احترام بگذارند تا روحیه سربازان این کشور روز به روز بیشتر شود.

به گزارش ایسنا، سرتیپ دوم اکبر نجفی روز سه شنبه  ۲۹ فروردین در مراسم رژه روز ارتش که در کرج برگزار شد، با اشاره به افتخارات ارتش در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن گفت: عقابان تیزپرواز ارتش زمانی که فقط چهار ماه از جنگ تحمیلی گذشته بود طومار نیروی دریایی عراق را در هم پیچیدند به طوری که نیروی دریایی عراق فرصت و اجازه هیچ اقدامی را نداشت.

نجفی با بیان اینکه در آن زمان خلبانان ارتش بعضاً حدود ۱۴ ساعت بر روی هوا باقی می‌ماندند تا کشتی‌های نفتکش ایران را اسکورت کنند، گفت: حتی یک روز حرکت این نفتکش‌ها تعطیل نشد.

وی در ادامه به خدمات ارتش در حوادثی چون سیل، زلزله و ایام کرونا هم اشاره کرد و افزود: ارتش در هر جا که نیاز بوده وارد عمل شده است؛ در سقوط هواپیمای مسافربری در کوه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بچه‌های ارتش به دل کوه زدند و پیکر جانباختگان را به پایین منتقل کردند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  عین‌اللهی خبر داد: نیروهای طرحی در دوران کرونا جذبمی‌شوند

نجفی با بیان اینکه ارتش امتحان خود را پس داده است، افزود: ارتش جهان اسلام را قدرتمند کرد و ملت های مسلمان اکنون به بصیرت رسیده اند و باید حاکمان کشورهای اسلامی به این بلوغ و بصیرت رسیده باشند و دست در دست ایران بگذارند تا هیچ حکومتی به خودش اجازه تعرض به این کشورها را ندهد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور ارتش جمهوری اسلامی در پایان گفت: امروز جایگاه نیروهای مسلح خیلی رفیع است و مسئولان باید به آن احترام بگذارند تا روحیه سربازان این کشور روز به روز بیشتر شود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

حمایت قاطع ایران از قطعنامه پایان اشغال فلسطین

۱۹:۵۱ – ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ مجمع عمومی سازمان ملل متحد در دهمین نشست اضطراری ویژه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner