فیلترهای سرامیکی ریخته گری

اعتبارات رونق تولید استان بوشهر ابلاغ نشده است

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: تامین ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه رونق تولید طی ۲ سال از جمله مصوبه‌های دولت در سفر به استان بوشهر به شمار می‌رود که هنوز ابلاغ نشده است.

احمد محمدی زاده جمعه ۱۹ خرداد  در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، به مصوبه تهاتر خرما استان بوشهر با میوه‌های گرمسیری اشاره و اظهار کرد: انتظار می‌رود با پیگیری لازم این مصوبه در استان اجرایی و عملیاتی شود. 

وی با اشاره به اینکه از هر ۲۰ درخواست مجوز در حوزه معدن یک درخواست منجر به صدور می‌شود و از ۷ کارخانه سیمان مصوب در استان تنها سه کارخانه فعال هستند تصریح کرد: این مشکلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و پیگیری می‌شود. 

محمدی زاده در خصوص کشتی‌های صید ماهیان یال اسبی در استان بوشهر افزود: هفته آینده جلسه‌ای با حضور استان هرمزگان و مسئولانی از مرکز در استان بوشهر برگزار و در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود. 

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تحویل اراضی ساخت ۱۱۰ هزار واحد نهضت ملی به بنیادمسکن

استاندار بوشهر در خصوص مصوبه تهاتر خرما با میوه‌های گرمسیری عنوان کرد: این جزء مصوبه‌هایی است که هنوز به استان ابلاغ نشده و انتظار می‌رود با پیگیری لازم این مصوبه در استان اجرایی و عملیاتی شود. 

محمدی‌زاده در خصوص بخشی از خرمای به فروش نرفته استان بوشهر گفت: باید با تامین تسهیلات لازم این محصول باقی مانده خریداری و تعیین تکلیف شود. 

وی ادامه داد: تامین ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه رونق تولید طی ۲ سال از جمله مصوبه‌های دولت در سفر به استان بوشهر به شمار می‌رود که هنوز ابلاغ نشده است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کد مورس همستر کامبت امروز ۱۸ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد مورس همستر ۱۸ شهریور کد مورس جدید همستر کامبت رأس ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner