فیلترهای سرامیکی ریخته گری

افزایش پروژه های مردم یاری در کشور/ رفع تنش آبی در اولویت سپاه است

ایسنا/کردستان فرمانده زمینی سپاه گفت: طی سالهای اخیر در کنار کارهای امنیتی کارهای مردم یاری افزایش یافته و به موضوع جدی سپاه، تبدیل شده است.

سردار محمد پاکپور امروز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت) در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای استان کردستان که به صورت نمادین در مالوجه برگزار شد، اظهار کرد: برای رفع تنش و چالش‌های آبی در سطح کشور پروژه‌های مختلفی در سطح کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه سپاه اکنون در مناطق مرزی و کمتر برخودار مشغول خدمت‌رسانی و آبرسانی است افزود: سپاه از اول انقلاب تاکنون در منطقه کردستان و  آذربایجان غربی حضور مستمر داشته و در کنار ایجاد امنیت، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی را از برنامه‌های اساسی قرار داده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه، با اشاره به اینکه موضوع تنش آبی در کردستان از ۲ سال قبل مطرح شد و رفع این مشکل در اولویت دولت قرار گرفت عنوان کرد: طی سالهای اخیر در کنار کارهای امنیتی کارهای مردم یاری افزایش یافته و به موضوع جدی سپاه، تبدیل شده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۹ فروردین-تایمز

سردار پاکپور بیان کرد: سپاه با تمام امکانات در راستای رفع تنش آبی در کردستان ورود کرده و با گذشت ۱۰ تا ۱۱ ماه از شروع پروژه‌های رفع مشکل آب در کردستان، بیش از ۳۶ درصد کار انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: گرچه مسئولیت ما ایجاد امنیت است و باید کارهای سخت نظامی انجام دهیم اما به عنوان پاسدار انقلاب رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

دغدغه دولت تثبیت قیمت کالا‌ها و خدمات است

۲۱:۴۴ – ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ معاون اول رئیس‌جمهور در «جلسه ستاد تنظیم بازار» که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner