فیلترهای سرامیکی ریخته گری

افزایش ۲۰ درصدی تخلیه و بارگیری در بنادر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در چهار ماهه امسال میزان تخلیه و بارگیری در بنادر استان به بیش از ۱۹ میلیون تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش نزدیک به ۲۰ درصدی را نشان می‎‌دهد.

محمد شکیبی نسبروز سه‌شنبه با اشاره به افزایش ۲ برابری صادرات از بندر بوشهر اظهار کرد: در چهار ماهه امسال میزان تخلیه و بارگیری در این بندر به طور متوسط افزایش ۶۶ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده میزان تخلیه کانتینر در بندر بوشهر ۱۴ هزار و ۱۴۹ و میزان بارگیری هفت هزار و ۷۲ TEU کانتینر گزارش شده است.

شکیبی نسب ادامه داد: در چهار ماهه حجم تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در بندر بوشهر نیز ۸۳۹ هزارو ۵۴ تن به ثبت رسیده است که از این میزان ۵۸۵ هزار و ۳۴۴ تن کالای غیر نفتی بارگیری و ۲۵۴ هزار و ۶۱۰ تن نیز تخلیه شده است.

شکیبی نسب ادامه داد: در مدت یا شده در شاخص کالای نفتی نیز ۵۲۳ هزار و ۱۶۰ تن تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر انجام شده که از این میزان ۳۴۸ هزار و ۱۰۹ تن مربوط به تخلیه و مابقی نیز مربوط به بارگیری است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  مجلس بر قیمت بلیت وسایل حمل و نقل زائران اربعین نظارتمی‌کند

وی اظهار کرد: در شاخص کالاهای نفتی و غیرنفتی در بندر بوشهر در مجموع یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۱۱۴ تن کالا تخلیه و بارگیری شده است.

شکیبی نسب گفت: در چهار ماهه امسال همچنین ۸۹ هزار نفر مسافر در بنادر بوشهر، خارگ و گناوه جابه‌جا شدند.

وی عنوان کرد: در شاخص تردد کامیون نیز، بندر بوشهر در مدت یاد شده با پذیرش ۲۰ هزار و ۶۵۶ کامیون افزایش ۱۹ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است.

شکیبی نسب یادآور شد: در تردد شناورها نیز بندر بوشهر در چهارماهه امسال ۸۱۸ شناور پذیرش داشته است که در این بین شناورهای یخچالی رشد ۳۳ درصدی و شناورهای کانتینری رشد ۹ درصدی را داشتند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کد مورس همستر کامبت امروز ۱۸ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد مورس همستر ۱۸ شهریور کد مورس جدید همستر کامبت رأس ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner