فیلترهای سرامیکی ریخته گری

الماس همستر کامبت چیست؟ آموزش فصل جدید همستر و روش‌های افزایش Diamond

فصل اول همستر کامبت چند روز است که به پایان رسیده و همه کاربران واجد شرایط ایردراپ این بازی، منتظر دریافت توکن‌های خود در روز ۵ مهر هستند. در فاصله بین اتمام فصل اول و راه‌اندازی فصل دوم همستر کامبت، محیط بازی تغییراتی کرده و یک دارایی جدید برای آن در نظر گرفته شده است. این دارایی جدید که الماس یا دایموند (Diamond) نام دارد، از روش‌های مختلف قابل جمع‌آوری است و طبق اعلام تیم همستر، در اختیار داشتن این دارای در فصل آینده به بازیکنان کمک خواهد کرد.

در این مطلب از مجله نوبیتکس نسخه جدید همستر کامبت را بررسی کرده و روش‌های جمع‌آوری الماس را آموزش می‌دهیم.

فهرست عناوین

الماس همستر کامبت چیست؟

همان‌طور که گفته شد، فصل اول همستر کامبت به پایان رسیده است و فصل فعلی اینترلود (Interlude) یا دوره میانی نام دارد. در این فصل خبری از سکه‌های قبلی همستر کامبت نیست و تنها دارایی موجود در بازی، الماس است. کاربرد دقیق الماس‌های همستر در فصل فعلی یا برای آینده مشخص نیست، اما کانال بازی در تلگرام تأیید کرده است که این دارایی برای فصل جدید به کار خواهد آمد. الماس همستر کامبت از روش‌های مختلفی قابل جمع‌آوری است که در ادامه آنها را آموزش می‌دهیم.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس
نخسه جدید همستر و نمایش موجودی الماس هر کاربر

روش‌های افزایش الماس در همستر کامبت

به‌طور کلی می‌توانید از روش‌های زیر در همستر کامبت الماس جمع کنید:

  • انجام بازی‌های معرفی‌شده در بخش Palyground
  • خرید کارت‌های بازی و افزایش پرافیت
  • دعوت کاربران جدید به بازی با لینک ریفرال
  • انجام تسک‌های بخش Earn و تماشای ویدیوهای یوتیوب همستر

از بین روش‌های موجود، پررنگ‌ترین مورد انجام بازی‌های بخش Palyground است که دو مورد از آنها (یعنی بازی‌های قسمت Minigames) در خود ربات همستر قابل انجام است و مابقی (بازی‌های قسمت Games) نیاز به نصب جداگانه از گوگل پلی یا اپ استور اپل دارند. مثلاً می‌توانید کلید یا راهنمای حل بازی Puzzle game همستر را به‌صورت روزانه در این صفحه مشاهده کنید.

برای انجام بازی‌های نصبی همستر نیز از منوی پایین صفحه به بخش Palyground مراجعه کرده و از تب Games روی بازی مورد نظر خود انتخاب کنید. در صفحه مربوط به هر بازی می‌توانید کد الماس همستر را از بخش بالای صفحه وارد و روی دکمه Redeem بزنید تا به موجودی شما اضافه شود. برای نصب بازی هم روی Play زده، سپس در اپ استور یا گوگل پلی بازی را نصب کرده و انجام دهید. به مرور و با انجام بازی تعدادی الماس همراه با کد به شما داده می‌شود که با وارد کردن آنها در بخش Redeem می‌توانید الماس خود را دریافت کنید.

برای خرید کارت‌های بازی و افزایش پرافیت، دعوت کاربران جدید به بازی با لینک ریفرال و انجام تسک‌های بخش Earn نیز می‌توانید مطابق با راهنمای تصویری زیر به بخش‌های مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول

چگونه الماس همستر جمع کنیم؟

برای به دست آوردن الماس همستر کامبت می‌توانید بازی‌های معرفی شده در ربات را انجام داده، کارت خریداری کنید، دوستان خود را به بازی دعوت کنید یا از بخش Earn ویدیوهای یوتیوب کانال همستر را تماشا کنید.

کاربرد الماس‌های همستر چیست؟

کاربرد دقیق الماس‌های همستر هنوز مشخص نیست، اما طبق توضیح بازی این دارایی در فصل آینده کاربردی خواهد بود.

هر الماس همستر کامبت چقدر قیمت دارد؟

الماس همستر صرفاً یک دارایی درون بازی است و ارزش مشخصی ندارد.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بارقه‌های امید در اقتصاد هند
الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل تون کوین امروز ۳ مهر ۱۴۰۳

کوثر ایزک شیریان تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner