فیلترهای سرامیکی ریخته گری

امدادرسانی هلال احمر به ۱۹۷۰۰ تن در ۱۳ روز گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح خدمات امداد نوروزی هلال‌احمر گفت: از روز ۲۵ اسفند تا هشتم فروردین، امدادگران بیش از ۲۰۰ نفر مصدوم در حوادث ترافیکی را رهاسازی کردند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، ولی پور در تشریح خدمات این جمعیت  در اجرای طرح امدادونجات نوروزی گفت: با شروع طرح از روز ۲۵ اسفندماه تا روز هشتم  فروردین، امدادگران هلال‌احمر در مجموع یک هزار و ۸۹۳  ماموریت امدادی را پوشش داده‌اند که در صدر این حوادث به ترتیب، حوادث ترافیکی با یکهزار و ۹۰  مورد، حوادث جوی با ۱۴۷ مورد و حوادث کوهستان با ۹۷ مورد و حوادث ساحلی ۲۷ مورد بوده است.

وی گفت: امدادگران هلال‌احمر در ۱۳ روز گذشته و در حوادث مختلف در سراسر کشور، به ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر امدادرسانی کردند و یک هزار و ۳۷۰ نفر به مناطق امن و ۹۶۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات ، در این بازه زمانی به ۴ هزار و ۹۲۶  نفرخدمات درمان سرپایی ارائه و ۲ هزار و ۸۸۲ نفر اسکان اضطراری داده شدند. امدادگران علاوه بر انجام ۲۰۰ مورد عملیات نجات فنی، ۲۵۳ نفر را در حوادث ترافیکی رهاسازی کردند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ارتباط وزن نوزاد و آمادگی جسمانی در بزرگسالی

رییس سازمان امداد ‌و نجات جمعیت هلال احمر گفت : بیشترین ماموریت ها به ترتیب در استان‌های خوزستان ، مازندران و اصفهان بوده است.

ولی پور تاکید کرد: همکاران ما در سازمان امدادونجات هلال‌احمر و با شماره ۱۱۲ در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام متخصصان امداد به صحنه حوادث هستند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

الزامات مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری

  دیدارنیوزـ حسین علایی: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام در ایران پس از فاجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner