فیلترهای سرامیکی ریخته گری

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دافوس و دانشگاه امام خمینی قزوین

به منظور ایجاد تعامل و ارتباط در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه همکاری امضاء شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در آئین امضای  تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: ما در تمام حوزه‌های آموزشی و پژوهشی آماده همکاری و تعامل همه جانبه با دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین هستیم چرا که اعتقاد داریم که با تعامل و هم‌افزایی بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی بسیاری از مسایل و مشکلات حل خواهد شد و نتایج مطلوبی به دست خواهیم آورد.

وی با اشاره به ماموریت دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: دافوس  یک دانشگاه ماموریت‌پایه است و در این مسیر بهترین آموزش‌ها را توسط اساتید سطح اول کشور به دانشجویان ارایه می‌دهد.
امیرسرتیپ ولیوند در پایان افزود: در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش سعی کرده‌ایم علاوه بر آموزش‌های طولی یا بلند مدت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد، دوره‌های عرضی و کوتاه‌مدت خلاقانه را ویژه مدیران و فرماندهان به صورت فشرده در طیف‌های مختلف مد نظر قرار دهیم که در تعالی فرماندهان و مدیران بسیار موثر است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  رئیس ستاد انتفاضه و قدس: فروپاشی رژیم صهیونیستی حتمیاست

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین نیز امضای تفاهم‌نامه همکاری را یک اتفاق خوب دانست و ابراز علاقه کرد که در ابعاد مختلف آموزشی و پژوهشی به‌ویژه در حوزه علوم اجتماعی و آینده پژوهی  این  تعاملات مورد توجه قرارگیرد.

در ادامه هیات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین از امکانات و اماکن آموزشی و پژوهشی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بازدید و با ظرفیت‌های علمی این مرکز آشنا شدند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

رویا‌ها در رابطه با زنگزور محقق نخواهد شد

۱۸:۴۶ – ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ مهدی سبحانی، سفیر ایران در ارمنستان در گفت‌وگویی با خبرنگاران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner