فیلترهای سرامیکی ریخته گری

امکان گزارش‌دهی تخلفات احتمالی ناظر توسط سهام‌داران بورسی

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس با اشاره به راه اندازی مرکز ارتباط بازار سرمایه گفت: سهام‌داران از طریق این سامانه می‌توانند تخلفات احتمالی ناظر بازار را گزارش کنند.

به گزارش ایسنا، حمید اسکندری در نشست خبری، با بیان اینکه صورت‌های مالی شرکت توسعه مدیریت و اموزش بورس راه‌اندازی شده است، گفت: افراد می‌توانند جزئیات این صورت‌ها را در سامانه کدال مشاهده کنند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس در حوزه توسعه فرهنگ‌سازی سهام‌داری ماموریت دارد، اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد سهام‌داران بورسی در چند سال قبل و تغییر ترکیب سهام‌داری، این نیاز وجود داشت که اصحاب فرهنگ و هنر در کنار بازار سرمایه قرار بگیرند.

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس ادامه داد: حوزه سواد مالی و تربیت اقتصادی اولویت جدی شرکت توسعه مدیریت است و برنامه‌های مهمی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

اسکندری با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان، عنوان کرد: با توجه به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان در بازار سرمایه، پاوین این شرکت‌ها در نمایشگاه بورس کیش با حضور معاونت علمی ریاست جمهوری تشکیل خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ایجاد ۴۹ مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی در دانشگاه‌ها تاسال ۱۴۰۱

امکان تمدید گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای

وی در ادامه با تاکید بر اینکه گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای از سال‌های قبل مورد توجه قرار داشت، اظهار کرد: این گواهی نامه‌ها از سال قبل الکتریکی شده و ظرفیت آموزش نیز افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس ادامه داد: همچنین سامانه تمدید گواهی‌نامه حرفه‌ای ساماندهی شده و به زودی راه‌اندازی خواهد شد تا امکان تمدید گواهی‌نامه‌ها فراهم شود.

راه اندازی مرکز ارتباط بازار سرمایه

اسکندری از راه‌اندازی مرکز ارتباط بازار سرمایه اظهار کرد: این مرکز سال قبل راه اندازی شد و یک دوره ازمایشی سه ماهه را طی کرده است. ظرفیت این مرکز سه میلیون تماس در سال است که این ظرفیت در صورت نیاز قابلیت افزایش دارد.

وی ادامه داد: سهام‌داران از طریق این مرکز می‌توانند تخلفات احتمالی نهاد ناظر را گزارش دهند و درخواست‌های خود را پیگیری کنند. همچنین این مرکز از سامانه‌هایی که در اختیار سهام‌داران قرار دارد، مانند سامانه کدال پشتیبانی می‌کند.

به گفته اسکندری این سامانه به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته با شماره ۶۳۷۵ پاسخگو خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نفت برنت به پایین ۱۰۰ دلار سقوط کرد

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۰ شهریور همستر کامبت کلید جدید همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner