فیلترهای سرامیکی ریخته گری

اولین رویداد فعالان شبکه های اجتماعی حوزه سلامت برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین رویداد ملی بلاگری سلامت با هدف آموزش و ارائه محتوای صحیح با موضوع سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود. فعالان شبکه‌های اجتماعی در حوزه سلامت می‌توانند آثار خود را شامل محتوای صوتی و پادکست، کلیپ و موشن گرافی، استندآپ کمدی، نمایشنامه و فیلم نامه، متن و داستان کوتاه، توییت و همچنین پوستر و طرح‌های گرافیکی تا هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

داوری آثار تا بیست و پنجم اردیبهشت به پایان می‌رسد؛ نتایج داوری اولیه و اعلام افراد مجاز به حضور در مراسم اختتامیه، بیست و هفتم اردیبهشت اعلام خواهد شد و اختتامیه جشنواره شنبه سی و یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه امتیازدهی و جوایز اولین رویداد ملی بلاگری سلامت ایران به سامانه اینترنتی http://iumstv.org/ مراجعه کنید.

بلاگرهای حاضر در این رویداد می‌توانند با سایر شرکت کنندگان و نیز متخصصان هرحوزه به تبادل نظر و گفت و گو بپردازند و امکان همکاری‌های کاری گسترده در زمینه تولید و انتشار محتوا سلامت را با استودیو سلامت ایران کسب کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - ترجمه اختصاصی/خالکوبی‌های موقت و خطرات بی‌شمارآن!

استودیو سلامت از بهمن ۱۴۰۰ تحت نظر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران با هدف تولید محتوای رسانه‌ای در حوزه سلامت تشکیل و محتواهای معتبر سلامت با کمک پزشکان و متخصصان حیطه‌های مختلف پزشکی تولید و در بسترهای آپارت، یوتیوب و اینستاگرام منتشر شده است.

الماس تراشکاری

Check Also

تصویر روز ناسا: مسیه ۶۶ از نزدیک-تایمز

۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ نجوم و فضا کهکشان مارپیچی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner