فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ایجاد مطالبه برای حل مشکل پل‌های مکانیزه پایتخت

عضو شورای شهر تهران از شکل گیری مطالبه برای حل مشکل پل‌های مکانیزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت پل‌های مکانیزه و ایجاد مطالبه برای رفع مشکلات این پل‌ها گفت: چندین برنامه در تلویزیون پیرامون مشکلات پل‌های مکانیزه پخش شده و چندی پیش یکی از مدیران سازمان زیبا سازی اعلام کرد که به دلیل نبود لوازم یدکی و عدم رسیدگی زیر ساختی به این پل‌ها ، مشکلاتی ایجاد شده است و اشاره کرد که تامین بخشی از لوازم یدکی به دلیل تحریم‌ها سخت شده.

وی افزود: ما نیز مصاحبه‌ای داشتیم و در بخشی از مصاحبه اعلام کردیم که به دلیل تحریم‌ها تامین برخی از قطعات دچار مشکل شده، اما بعدا تیتر کردند که تعطیلی‌ پل‌ها به دلیل تحریم ها بوده و جالب است که به هر دلیلی  می‌خواهند ما را به مذاکرات و تحریم‌ها الصاق کنند که این درست نیست و امیدواریم با کارهای دانش بنیان این قطعات یدکی نیز تامین شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ۸ کشته در حمله مردان مسلح به جشن تولدی در آفریقایجنوبی

به گزارش ایسنا، پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران در واکنش به این تذکر گفت: کم کم کاسبان تحریم مشخص می‌شوند.

آمادگی مدیریت شهری برای تعیین مسکن پرسنل ارتش

همچنین اقراریان نیز در جلسه امروز شورای شهر و پس از صحبتهای دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در سخنانی ضمن تبریک روز ارتش گفت: بی تردید بازسازی ارتش موضوع مهمی است که باید دنبال شود.

وی افزود: به عنوان نماینده مردم در شورا شاهد بوده‌ایم که در ادوار گذشته بخشی از مشکلات مردم به واسطه همکاری ارتش حل و فصل شده که از جمله آن می توان به بازگشایی معابر مختلف در تهران اشاره کرد. در این مقطع نیز  شاید مواردی همچون ادامه بزرگراه شهید نجفی رستگار بتواند در قالب تفاهم نامه با شهرداری تهران و ارتش حل و فصل شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: به نظر می آیند با توجه به ظرفیتهای پادگان های ارتش در تهران بتوان شهرک‌های فناوری های نوین و اقداماتی از این دست را در پادگان‌ها شاهد بود که هم موجب کارآفرینی می شود و هم می تواند نیازهای ارتش را برآورده کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بارش باران در جاده‌های ۲ استان و ترافیک نیمه سنگین در پنجمحور

وی تاکید کرد: در مورد مسکن پرسنل ارتش نیز ما آمادگی داریم کمک کنیم تا با تغییر کاربری ها مسکن پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران تامین شود همچنین در حوزه های تبلیغی و فرهنگی که نشان دهنده زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران است سازمان زیباسازی باید نسبت به مزین کردن شهر به تصاویر شهدای ارتش و همچنین معرفی ماموریت‌ها و وظایف آنها اهتمام ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner