فیلترهای سرامیکی ریخته گری

باید از وظایفی که بر عهده ماست مواظبت کنیم/ معیشت و مسائل اقتصادی مردم جدی گرفته شود

ایسنا/اردبیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور ضمن اشاره به اینکه باید بر انجام وظایفی که برعهده ماست مواظبت و مراقبت کنیم، گفت: معیشت و مسائل اقتصادی موضوعات دائمی هستند که مردم با آن روزانه مواجه می باشند.

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور ۱۷ اردیبهشت در اجتماع بزرگ ده هزار نفری در همایش طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی که در محل حسینیه ثارالله سپاه استان اردبیل با حضور سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و مسئولین استانی برگزار شد، با تأکید بر اینکه در ۴۴ سال گذشته با عنایت خداوند و در سایه کار و تلاش جهادی و انقلابی موفق بوده‌ایم، افزود: در انجام وظایف محوله اگر نگاه جهادی و بسیجی داشته باشیم حتما خداوند متعال نتایج مطلوب را رقم خواهد زد.

وی ضمن اشاره به اینکه در ام القری اسلامی ما شایسته نیست برخی مناطق محروم و مستضعف داشته باشیم گفت: بسیج سازندگی تاکنون توانسته در زمینه های ساخت منازل، آبرسانی، جاده های روستایی، درمانی و فرهنگی اقدامات شایسته ای را در سطح کشور انجام دهد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  دیدار رئیس جبهه اصلاحات با دکتر پزشکیان

فدوی همچنین از همکاری های مجموعه سپاه پاسداران در کنار دولت برای حل و فصل نگرانی های مردم خبر داد و بیان کرد: معیشت و مشکلات اقتصادی دغدغه روزانه مردم شده است و بسیج سازندگی در کنار دولت برای حل این موضوعات فعالیت خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه کشور ضمن اشاره به اینکه در دوران جنگ شاهد رشادت های بسیج سازندگی بودیم و اما بعد از جنگ به بهانه های مختلف از بین رفت، ادامه داد: پیشنهاد تبدیل بسیج سازندگی به بسیج جهاد سازندگی را داده ایم و منتظر تأیید مجلس شورای اسلامی می باشیم.

این مقام مسئول نظامی کشور اظهار کرد: در دریا با هر نوع نگاه چپ و شیطنت آمیز به کشتی های کشورمان مقابله می کنیم.

فدوی عاملان داخلی را در ایجاد ناآرامی های اقتصادی و تورم و احتکار ستون پنجم دشمن دانست و تصریح کرد: مسئول خزانه داری آمریکا اعلام کرده در ۴۴ سال گذشته نتوانستیم در ایران موفقیت داشته باشیم و با خواست خداوند و انجام وظیفه جهادی از این مرحله هم به سلامتی عبور خواهیم کرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  معافیت مشمولان متأهل دارای دو فرزند و بالای 30 سال سن ازخدمت سربازی

باید بر وظایفی که بر عهده ماست مواظبت کنیم/ معیشت و مسائل اقتصادی مردم جدی گرفته شود

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تلاش برای وفاق در عرصه داخلی و خارجی عزت و اقتدار ما را ارتقا می‌بخشد

۲۱:۱۴ – ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ دکتر مسعود پزشکیان در جلسه عصر یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner