فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بررسی ساماندهی تولید و تامین نهال در یک نشست تخصصی

نشست تخصصی بررسی ساماندهی تولید و تامین نهال با هدف بررسی و چالش‌های موجود و راهکارهای رفع نیازهای فناورانه این حوزه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این نشست با توجه به مشکلات موجود در حوزه نهال و نهالستان‌ها و همچنین نیازهای کشور در امر تامین نهال سالم و شناسنامه‌دار، با حضور کاظم خاوازی، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، جوادی، جانشین ستاد، کاوند و محمودی، متخصصان حوزه تولید و تامین نهال برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی چون «تببین چالش‌ها و ضرورت‌های اصلی کشور در تولید و توزیع نهال»، «محورهای اولویت‌دار اقتصادی در تامین نهال‌های سالم و شناسنامه‌دار»، «ساماندهی نهالستان‌ها و نهال‌های تولیدی با تکیه بر دانش‌ و فناوری» و «چگونگی حمایت از  ایجاد سایت‌های نگهداری هسته‌های اولیه» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، در پایان این نشست مقرر شد یک طرح توجیهی در خصوص یکی از گلوگاه‌های اصلی و اولویت‌دار که منجر به جریان اقتصاد دانش‌بنیان در این حوزه خواهد شد، تهیه و برای اقدامات آتی‌ به ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی ارائه شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  موسسات اعتباری مکلف به شفاف کردن سامانه‌های عملیاتی خودشدند

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل دوج کوین امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل دوج کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است در آینده تا سطح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner