فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بررسی کندل ماهانه بیت کوین؛ امیدی به رشد BTC در ماه بعد هست؟

بیت کوین در روز قبل کندل ماه آگوست را با افتی ۸.۶ درصدی بست و تاریخ نشان داده‌ است که در ماه سپتامبر هم شرایط چندان خوبی ندارد.

خلاصه تحلیل

  • بیت‌ کوین ماه آگوست (اواسط مرداد تا اواسط. شهریور) را با ریزشی ۸.۶ درصدی به پایان رساند.
  • بعضی از معامله‌گران باور دارند فشار فروش بیت‌ کوین ممکن است به اندازه ۱۵ میلیارد دلار افزایش یابد.

به گزارش کوین تلگراف، روند بیت کوین

BTC:


در روزهای قبل ضعیف‌تر شده و نوسانات آن در نزدیکی سطح ۵۸٬۰۰۰ دلار ادامه دارد. در هر حال بیت‌ کوین ماه آگوست (اواسط مرداد تا اواسط. شهریور) را با ریزشی ۸.۶ درصدی به پایان رساند.

این ریزش خیلی کم‌تر از میانگین افزایش ۱.۷۵ درصدی بود که بیت‌ کوین معمولاً در ماه آگوست تجربه می‌کند. از طرف دیگر قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر همواره ضعیف عمل کرده و به طور میانگین ۴.۵ درصد از عرضشش را از دست داده‌ است.

عملکرد ماهیانه بیت کوینعملکرد ماهیانه بیت کوین
عملکرد ماهیانه بیت کوین

تحلیلگر مشهوری به اسم کریپتو چیس (Crypto Chase) اعلام کرده است:

بیت کوین نیاز دارد سطح ۵۵٬۵۹۹ تا ۵۶٬۵۹۹ دلار را حفظ کند. از دست دادن‌ محدوده ۵۵٬۰۰۰ دلار به این معنی است که بیت کوین به ۵۱٬۰۰۰ دلار می‌رسد.

نمودار قیمت بیت کویننمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

تحلیلگر مشهوری به اسم رکت کپیتال (Rekt Capital) هم تاکید کرد:

بیت کوین همچنان در تلاش است کف کانالش را آزمایش کند. کندل هفتگی بیت کوین باید بالای ۵۸٬۴۵۰ دلار بسته شود تا حمایت آن را تایید کند. آزمایش مجدد سطوح مذکور همچنان ادامه دارد.

نمودار هفتگی بیت کویننمودار هفتگی بیت کوین
نمودار هفتگی بیت کوین

یک نکته منفی این است که بعضی از معامله‌گران باور دارند فشار فروش بیت‌ کوین ممکن است به اندازه ۱۵ میلیارد دلار افزایش یابد. به نظر آن‌ها تراکنش‌های دولت آمریکا در ماه قبل احتمال فروش ذخایر این کشور را افزایش داده‌ است. علاوه بر این صرافی مت گاکس هم هنوز ۴۶٬۱۷۰ بیت کوین را توزیع نکرده است. البته تحلیلگران باور داند که توزیع توکن‌های مذکور از طریق صرافی کراکن تاثیر خیلی زیادی روی بازار نمی‌گذارد.

فشار فروش بیت کوینفشار فروش بیت کوین
فشار فروش بیت‌ کوین

تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی یا ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نرخ بازگشت ارز حاصل از صادرات به ۸۵ درصد رسید


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۲۷ شهریور + کد همه ویدئوهای TapSwap

How else Can You Earn On crypto? بدون کد Buy REAL ESTATE With Only $100 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner