فیلترهای سرامیکی ریخته گری

برپایی نوروزگاه‌های عشایری برای استقبال از مسافران و گردشگران در نوروز

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: نوروزگاه‌های عشایری در نوروز ۱۴۰۲ برای استقبال از مسافران و گردشگران در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سازمان عشایر عباس پاپی زاده در شورای هماهنگی مدیران ستادی و استانی سازمان امور عشایر که به صورت ویدئو کنفرانسی در سالن کوچ این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: نوروزگاه‌های عشایری امسال هم مانند سال گذشته در نوروز ۱۴۰۲ برای استقبال از مسافران و گرشگران نوروزی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نوروزگاه‌های عشایری در ایام نوروز خدمات رسانی مناسبی را به مردم، مسافران و گردشگران ارائه دادند، افزود: امسال نیز این نوروزگاه‌ها با مدیریت و کیفیت بهتر و رعایت استاندارهای لازم برپا خواهد شد.

پاپی زاده برپایی نوروزگاه های عشایری را فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و تولیدی جامعه عشایری کشور عنوان کرد و افزود: در سیاه چادرها و نوروزگاه های عشایری محصولات تولیدی و صنایع دستی عشایر با کیفیت و قیمت مناسب به مسافران نوروزی عرضه می شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  یکی از الزامات بیمه سهام انجام تسویه به صورت نقدی جهت مدیریت ریسک است-تایمز

رئیس سازمان امور عشایر ایران خاطرنشان کرد: کمیتۀ ملی برپایی و نظارت ۲۴ ساعته بر نوروزگاه های عشایری تشکیل شده و در تمام استان ها نیز کمیتۀ استانی برپایی و نظارت بر این نوروزگاه ها تشکیل  می شود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب برپایی نوروزگاه های عشایری در ایام نوروز، افزود: باید اطلاع رسانی های لازم انجام شود تا وقتی مسافران و گردشگران از استانی به استانی دیگر و شهری به شهر دیگر سفر می کنند، از محل استقرار چادرهای عشایر اطلاع کافی داشته باشند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کاهش محسوس دمای هوا تا پایان هفته ادامه می‌یابد-تایمز

۲۰:۴۳ – ۲۹ مهر ۱۴۰۳ صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان