فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بزرگترین مغروقه دوران جنگ تحمیلی از اروندرود خارج می‌شود

ایسنا/خوزستان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بزرگترین مغروقه دوران جنگ تحمیلی از اروند رود خارج خواهد شد.

نورالله اسعدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به خروج مغروقه‌های جنگ تحمیلی از آبراه اروند اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶ مغروقه جنگ تحمیلی از اروندرود خارج شده است و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده تلاش برای خارج کردن سایر مغروقه‌ها ادامه دارد.

وی از صدور مجوز برای خارج کردن بزرگترین و یکی از خطرناک‌ترین مغروقه‌های جنگ تحمیلی از آبراه اروند خبر داد و افزود: مجوز خارج سازی بزرگترین و یکی از خطرناک‌ترین مغروقه‌های به جای مانده از جنگ تحمیلی در آبراه اروند از سوی دادستانی خرمشهر صادر شده است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: شناور خانیان به طول ۱۵۴متر در اروندرود باعث شده بود از ۲ پست اسکله بندر خرمشهر به درستی بهره‌برداری نشود که خوشبختانه اکنون مسائل حقوقی آن حل و مجوز خارج سازی آن صادر شده است.

اسعدی عنوان کرد: این مغروقه عظیم روند بارگیری، صادرات و واردات کالا را در بعضی از مواقع مختل و همچنین ریسک زیادی برای شناورهای تجاری ایجاد می‌کرد اما با هماهنگی دادستانی نسبت به خروج این مغروقه اقدام خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تولید گوشی ایرانی در راه است؟

وی در خصوص زمان خارج سازی این مغروقه از اروندرود عنوان کرد: برای خارج سازی این مغروقه باید یکسری اقدامات انجام و پس از مشخص شدن پیمانکار جهت تعیین زمان خروج آن تصمیم گیری شود. ابتدا باید اطراف این مغروقه لایروبی و اقداماتی از این دست انجام شود تا بتوانیم نسبت به خارج کرن آن اقدام کرد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به تصویب هیات وزیران رسید-تایمز

۲۳:۲۵ – ۲۹ مهر ۱۴۰۳ “ذبیح‌اله سلمانی” سرپرست معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان