فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تامین زمین برای اجرای طرح‌های عمرانی دولتی

ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین برای اجرای طرح های مختلف پروژه های عمرانی دولتی در حوزه گردشگری، اقتصادی، بهداشت و سلامت، ساخت مدرسه و مصلی در استان اردبیل خبر داد.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ۱۳ فروردین در بازدید از پروژه های عمرانی، فعالیت معاونت املاک را با رویکرد تامین زمین برای اجرای طرح های عمرانی دولتی یادآور شد و بیان کرد: ما وظیفه تامین زمین برای اجرای طرح های مختلف پروژه های عمرانی دولتی در حوزه گردشگری، اقتصادی، بهداشت و سلامت، ساخت مدرسه و مصلی را برعهده داریم.

وی افزود: همکاران ما در حوزه املاک و حقوقی سعی دارند تا این زمین ها را برای مجموعه های احداثی و عمرانی تامین کرده و به سرعت تحویل دستگاههای اجرایی مختلف کنند که بیش از یک هزار هکتار زمین در سال های اخیر تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تامین مسکن اقشار ویژه نظیر خانواده های شهدا و ایثارگران، مددجویان بهزیستی و نهادهای حمایتی تامین زمین به شکل ۱۰۰ درصد انجام می شود تا دغدغه ای از بابت تامین زمین وجود نداشته باشد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ودیعه مسکن در بافت‌های فرسوده دو برابر شده است

حیدری نظارت عالیه از ۳۵۰ پروژه با همراهی نظام مهندسی را در سال گذشته یادآور شد و بیان کرد: کلیات این طرح ها با نقشه ها و پروانه های صادر شده کنترل و مورد پایش قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: صدور اولیه مجوز کسب و کار برای اولین بار توسط سامانه پروانه اشتغال «سپامک» به تعداد ۲۱۰ فقره صادر شده است.

حیدری افزود: از ابتدای سال جاری مهندسان برای صدور اولیه پروانه کار و اشتغال باید از طریق درگاه ملی مجوزها اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی خاک – بتن برای اولین بار در سطح کشور برای آزمایشگاه های بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: این دوره تئوری و عملی ۱۶ ساعته با حضور اساتید برگزار شد.

وی گفت: تعداد ۱۶۸ فقره از ساختمان ها در سال گذشته به دلیل رعایت نکردن مقررات ملی ساختمان و رفع ایراد به شهرداری و نظام مهندسی معرفی شده تا با متخلفان از طریق شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی برخورد شود.
انتهای پیام

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فرصت یکساله به سایپا و ایران خودرو برای اخذ مجوز افزایش سرمایه-تایمز

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل سولانا امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل سولانا نشان می‌دهد که فروشندگان این ارز دیجیتال همچنان قدرت خود را حفظ کرده‌اند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner