فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تاکید بر ضرورت استفاده از تمام تجهیزات برای مقابله با موادمخدر

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر باید فراگیر و قاطع باشد، گفت:لازم است که همه ظرفیت‌های درون و برون سازمان به صورت هم افزا به خدمت گرفته شود و تقویت ساختار و سازمان ها، امکانات و تجهیزات پهپادی، الکترونیکی و اپتیکی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی  در جلسه شورای سیاست گذاری مقابله با موادمخدر گفت: سیاست، راهبردها، عملیات‌ها و اقدامات در مقابله و مبارزه با مواد مخدر باید به گونه‌ای باشد که مردم در کف جامعه نتایج ملموس مبارزه با مواد مخدر را احساس و درک کنند. در همین راستا نیز باید همه ظرفیت‌های درون و برون سازمان به صورت هم افزا به خدمت گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه برای مبارزه با مواد مخدر لازم است که تقویت ساختار و سازمان‌ها، امکانات و تجهیزات پهپادی، الکترونیکی و اپتیکی در دستور کار قرار گیرد، گفت:‌ اشراف اطلاعاتی، آموزش و تربیت کارکنان کارآمد و ورزیده، شناسایی و تعقیب و تشخیص خط سیر و تاکتیک‌ها و تکنیک‌های قاچاقچیان مواد مخدر از جمله مواردی است که به حصول نتایج مطلوب کمک خواهد کرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فیلم/ معرفی یک جاسوس ویژه در جلسه دادگاه محاکمهمنافقین

جانشین فرمانده کل انتظامی با تاکید بر ادامه جلسات تا تدوین یک نظام نامه جامع مقابله و مبارزه با مواد مخدر گفت: مبارزه با مواد مخدر باید فراگیر و قاطع بوده و باید شامل کلیه فعالیت‌ها و اقدامات غیرقانونی مرتبط با مواد مخدر سنتی و صنعتی، خرید و فروش، حمل و نقل، عرضه و توزیع باشد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، در این جلسه که مسئولین برخی از پلیس ها و معاونت های فراجا حضور داشتند، تدابیری مرتبط با وظایف هر کدام از رده ها ازسوی جانشین فرمانده کل انتظامی ابلاغ و مقرر شد در جلسات بعدی هم اندیشی و عملیاتی شود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner