فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تبلیغات محیطی باشگاه استقلال به بن بست می‌خورد؟

با وجود بحث‌های زیادی که درباره در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی، توسط باشگاه استقلال صورت گرفت، اما درودگر مدیر بازار یابی سازمان لیگ فوتبال ایران در مصاحبه‌ای اعلام کرده اگر کارگزار باشگاه استقلال به تعهدات خود عمل نکند قرارداد میان طرفین فسخ خواهد شد.

درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: کارگزار باشگاه استقلال تعهد داده اگر یکی از اقساط پرداخت نشود این قرارداد فسخ می‌شود و تبلیغات محیطی از باشگاه استقلال گرفته می‌شود.

همچنین فرشید سمیعی معاون باشگاه استقلال گفت: کارگزار باشگاه به دنبال پرداخت پول است، اما سازمان لیگ این موضوع را قبول نکرده و به دنبال خواسته آن‌ها مطرح شده جلسه‌ای با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار شود. البته خود استقلال برای این فصل حقوق تبلیغاتی ۲ بازی به عنوان میزبان و ۲ بازی به عنوان مهمان را از سازمان لیگ طلبکار است.


بیشتر بخوانید

پیش از این باشگاه استقلال موفق شده بود بحث تبلیغات محیطی را از آن خود کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فیفا اخراج تیمهای روسی را تایید کرد
الماس تراشکاری

Check Also

آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی پارادو ومیدانی آغاز شد-تایمز

۱۱:۵۷ – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ دور نهایی تمرینات ملی پوشان تیم پارادو و میدانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner