فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیلگر مطرح: احتمال فروش ۹۹ درصد از ۸.۲ میلیارد دلار بیت کوین Mt.Gox وجود دارد

یک تحلیلگر باور دارد که طلبکاران صرافی مت گاکس «Mt.Gox» ممکن است تقریباً تمام بیت کوین های خود را بفروشند. ارزش این بیت کوین‌ها در ۱۰ سال گذشته بیش از ۸٬۵۰۰ درصد رشد کرده است.

فهرست عناوین

خلاصه خبر

  • یک تحلیلگر باور دارد که در صورت ایجاد فشار فروش کاربران مت گاکس، این احتمال وجود دارد که بیت کوین وارد بازار نزولی شود.
  • مدیرعامل سابق صرافی Mt.Gox معتقد است علی‌رغم احتمال ایجاد فشار فروش، بازپرداخت این بدهی به مشتریان قدیمی می‌تواند نکته مثبتی برای صنعت ارزهای دیجیتال تلقی شود.

به گزارش کوین تلگراف، جیکوب کینگ (Jacob King)، تحلیلگر بازارهای مالی، معتقد است بازپرداخت بدهی Mt.Gox می‌تواند به طور بالقوه ۸.۲ میلیارد دلار فشار فروش ایجاد کند. به نظر او اگر این بیت کوین‌ها در بازار عرضه شوند، کاهش قیمت بیت کوین

BTC:


افزایش پیدا می‌کند.

این تحلیلگر با اشاره به نقل و انتقالات آنچین مت گاکس اعلام کرد که طلبکاران این صرافی، عرضه بیت کوین‌های خود در بازار را شروع کرده‌اند. وی خاطر نشان کرد:

هیچ یک از هولدرهای بیت کوین به این موضوع اقرار نمی‌کنند اما بخش زیادی از ۸.۲ میلیارد دلار بیت کوین پرداخت‌شده به مشتریان قدیمی مت گاکس دارایی‌هایشان را می‌فروشند.

بازپرداخت بیت کوین به مشتریان Mt Goxبازپرداخت بیت کوین به مشتریان Mt Gox
بازپرداخت بیت کوین به مشتریان Mt Gox

آیا بازپرداخت بدهی‌های Mt.Gox بیت‌ کوین را وارد بازار نزولی می‌کند؟

این پیش‌بینی باعث شده تا نگرانی‌ معامله‌گران افزایش پیدا کند. BTC از یک ماه قبل برای ادامه روند صعودی خود با چالش مواجه بود و هم‌اکنون در محدوده ۵۶٬۵۰۰ دلار قرار دارد. بیت کوین در ماه ژوئن (خرداد) هم نزولی بود و در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۲۴ با ۱۸ درصد کاهش مواجه شد. کینگ سپس خاطرنشان کرد:

می‌دانم که این موضوع بحث‌برانگیز است اما با توجه به تقاضای پایین بیت کوین، این مسئله می‌تواند به راحتی BTC را وارد بازار نزولی کند.

کاهش قیمت بیت کوین در روز گذشته موجب شد تا این ارز دیجیتال به زیر محدوده ۵۴٬۰۰۰ دلار برسد. در زمان نگارش این خبر بیش از ۱۰ درصد از ارزش BTC در یک هفته گذشته کاسته شده است.

نمودار قیمت بیت کوین در یک ماه گذشتهنمودار قیمت بیت کوین در یک ماه گذشته
نمودار قیمت بیت کوین در یک ماه گذشته

مارک کارپِلِس (Mark Karpelès)، مدیرعامل سابق صرافی Mt.Gox، معتقد است علی‌رغم این مسئله بازپرداخت مذکور می‌تواند نکته مثبتی برای صنعت کریپتو باشد. او در توییتی در ۵ ژوئن (۱۵ تیر) اظهار داشت:

مشتریان صرافی Mt.Gox پس از ۱۰ سال بالاخره به بیت کوین‌های خود رسیدند. من تقریباً امیدم را از دست داده بودم. اما بالاخره این اتفاق رقم خورد. این یک مسیر طولانی بود و خوشحالم که بالاخره به سرانجام رسید.

بیش از ۹.۴ میلیارد دلار بیت کوین باید به ۱۲۷٬۰۰۰ مشتری قدیمی این صرافی پرداخت شود که بیش از ۱۰ سال است منتظر بازگشت سرمایه خود هستند. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در این ۱۰ سال بیش از ۸٬۵۰۰ درصد رشد کرده، احتمال اینکه اکثر مشتریان دارایی خود را برای کسب سود به فروش برسانند زیاد است.

جیکوب کینگ به همین دلیل انتظار دارد بیش از ۹۹ درصد طلبکاران بیت کوین‌های خود را به فروش برسانند. کینگ اظهار داشت:

من فکر می‌کنم ۹۹ درصد از طلبکاران Mt.Gox به محض اینکه بیت کوین‌های خود را دریافت کنند آن‌ها را به فروش برسانند. تصور کنید میلیاردها دلار بیت کوین در چند هفته آینده در بازار عرضه شود. چیزی که بتواند این شرایط را صعودی کند یا خبری که بتواند این موضوع را خنثی کند، وجود ندارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  انتقال آموزش های مهارتی از طریق مراکز جوار کارگاهی
الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۲۷ شهریور + کد همه ویدئوهای TapSwap

How else Can You Earn On crypto? بدون کد Buy REAL ESTATE With Only $100 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner