فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیلگر مطرح: اگر این حمایت از دست برود، روند بیت کوین نزولی می‌شود

بیت کوین پس از اصلاح ناگهانی خود در روزهای گذشته به بالای سطح ۶۹٬۰۰۰ دلار رسیده است. علاوه بر این یک تحلیلگر مطرح نسبت به آینده روند صعودی BTC مردد شده است.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • اصلاح قیمت بیت‌ کوین درست پیش از انتشار داده‌های تورمی مانند شاخص CPI و همچنین نشست مهم FOMC برای تعیین نرخ بهره صورت گرفته است.
  • معامله‌گر مشهوری با نام Chase معتقد است سطح ۶۴٬۰۰۰ تا ۶۵٬۰۰۰ دلار مهم‌ترین حمایت بیت کوین است و در صورت از دست رفتن آن ساختار صعودی BTC از بین می‌رود.

به گزارش کوین تلگراف، بیت‌ کوین پس از انتشار داده‌های بازار کار آمریکا کاهش یافت. در این مدت لایو استریم یکی از سرمایه‌گذاران مشهور با نام مستعار رورینگ کیتی (Roaring Kitty) هم سر و صدای زیادی به پا کرد. در نتیجه قیمت بیت کوین کف ۶۸٬۴۵۰ دلار را به ثبت رساند و اتریوم تا پایین محدوده ۳٬۶۰۰ دلار سقوط کرد.

شرکت معاملاتی کیو سی‌پی کپیتال (QCP Capital) با عجیب و غریب خواندن اتفاقات این دوره در کانال تلگرامی خود نوشت:

کاهش ریسک بازار پیش از انتشار داده‌های تورمی و جلسه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC) به اندازه کافی گیج‌کننده بود. این اتفاقات با لایو استریم رورینگ کیتی که تقریباً یک میلیون بازدیدکننده داشت، ادامه پیدا کرد. در این یک ساعت سهام GME به شدت کاهش یافت. احتمالاً سقوط آلت کوین‌ها و میم کوین‌ها هم اتفاقی نبوده است. بیش از ۴۰ میلیارد دلار از ارزش بازار ارزهای دیجیتال محو شده است.

این شرکت تاکید کرد که اگر اقدامات بعدی فدرال رزرو برای دارایی‌های پرریسک مفید باشد، کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم می‌تواند فرصت خرید مناسبی باشد. شایان ذکر است که نشست FOMC برای تعیین نرخ بهره در روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

حمایت کلیدی بیت کوین

تحلیلگران باور دارند که چون قیمت باز شدن کندل ماهانه BTC در سطح ۶۷٬۵۰۰ دلار قرار دارد، این سطح حمایت کلیدی بیت‌ کوین محسوب می‌شود. تحلیلگر مطرح و محبوبی به نام «Chase» اعلام کرده است:

به نظر من تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال در محدوده‌ای قرار دارند که سرنوشتشان را مشخص کرده و تعیین می‌کند که روندشان صعودی می‌ماند یا نزولی می‌شود. من چنین موقعیت‌هایی را خیلی دوست دارم. اگر ما تمام این سطوح را از دست بدهیم، به نظر من ساختار صعودی فعلی در تایم فریم بالا را از دست داده‌ایم. حمایت ۶۴٬۰۰۰ تا ۶۵٬۰۰۰ دلار آخرین امید ما قبل از نابودی ساختار صعودی BTC است.

نمودار هفتگی بیت کویننمودار هفتگی بیت کوین
نمودار هفتگی قیمت بیت ‌کوین

یکی از روزنه‌های امید تحلیلگران این بود که اصلاح بازار ارزهای دیجیتال باعث شد اهرم‌های بالای معاملات بیت کوین و اتریوم از بین برود. شایان ذکر است که تحلیلگران باور دارند اهرم‌های بالا نشان‌دهنده فوموی زیاد است. معامله‌گر دیگری به اسم دن کریپتو تریدز (Daan Crypto Trades) نیز اعلام کرد:

تقریبا ۱.۳ میلیارد دلار از اوپن اینترست معاملات بیت کوین و حدود ۸۰۰ میلیون دلار از اوپن اینترست معاملات اتریوم از بین رفته است. ارزش این معاملات در مجموع به بیش از ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

نمودار قیمت بیت کوین و اوپن اینترست آننمودار قیمت بیت کوین و اوپن اینترست آن
نمودار قیمت بیت ‌کوین و اوپن اینترست آن




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کاهش ۲۵ درصدی ارزش صادرات به عراق در فصل بهار
الماس تراشکاری

Check Also

کد مورس همستر کامبت امروز ۱۸ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد مورس همستر ۱۸ شهریور کد مورس جدید همستر کامبت رأس ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner