فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل بایننس کوین (BNB) امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل بایننس کوین (BNB) نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال در صورت مثبت شدن احساسات بازار، می‌تواند تا ۶۳۵ دلار رشد کند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت BNB

BNB:


در چند ماه گذشته در محدوده بین ۴۶۰ دلار تا ۶۳۵ دلار در حال نوسان بوده است. این موضوع از وجود فشار خرید در نزدیکی حمایت بایننس کوین و فشار فروش در نزدیکی مقاومت آن خبر می‌دهد.

نمودار روزانه قیمت بایننس کوین BNBنمودار روزانه قیمت بایننس کوین BNB
نمودار روزانه قیمت BNB

 فروشندگان تلاش می‌کنند تا قیمت BNB را به زیر میانگین متحرک‌های آن برسانند. در صورت موفقیت آنها، قیمت BNB می‌تواند تا ۴۶۰ دلار کاهش پیدا کند.

در طرف مقابل، اگر قیمت از میانگین‌های متحرک به سمت بالا حرکت کند، نشان‌دهنده این خواهد بود که احساسات کوتاه مدت بازار صعودی شده است. در این صورت قیمت BNB می‌تواند تا ۶۰۰ دلار و سپس تا ۶۳۵ دلار رشد کند. انتظار می‌رود که فروشندگان با تمام قدرت از ناحیه ۶۰۰ تا ۶۳۵ دلاری محافظت کنند؛ اما اگر خریداران بر این مقاومت غلبه کنند، قیمت BNB می‌تواند تا ۷۲۲ دلار رشد کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  معافیت بیمه‌ای ۱۲ هزار بنگاه در طرح کارورزی

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۰ شهریور همستر کامبت کلید جدید همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner