فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل بیت کوین؛ آیا حرکت صعودی BTC شروع شده است؟

بیت کوین در شب قبل به محدوده ۶۴٬۰۰۰ دلار رسید و با عبور از قیمت تحقق‌یافته هولدرهای کوتاه‌مدت، بسیاری از معامله‌گرانش را امیدوار کرد.

خلاصه تحلیل

  • قیمت بیت کوین به بالای قیمت تحقق‌یافته هولدرهای کوتاه‌مدت (STH) رسیده‌ است.
  • شاخص مذکور اکنون در سطح ۶۱٬۹۵۳ دلار قرار دارد.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین

BTC:


به بالای قیمت تحقق‌یافته هولدرهای کوتاه‌مدت (STH) رسیده‌ و پتانسیل رشد بیشتر خود را نشان داده‌ است.

قیمت تحقق‌یافته STH میانگین قیمتی را محاسبه می‌کند که سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت BTCهای خود را با آن خریداری کرده‌اند. سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت هم کسانی هستند که توکن‌هایشان را کمتر از ۱۵۵ روز نگه داشته‌اند. از طرف دیگر، قیمت تحقق‌یافته STH به عنوان یک حمایت بسیار مهم در روندهای صعودی عمل می‌کند. تحلیلگری به اسم «Avocado_onchain» اعلام کرده است:

قیمت تحقق‌یافته STH به طور مداوم به عنوان حمایت و مقاومت مهم بیت کوین عمل کرده است. میانگین قیمت خرید این هولدرهای ۱ تا ۳ ماهه خیلی مهم است، چون می‌تواند جهت آینده قیمت بیت کوین را تعیین کند.

در طول شش ماه گذشته، بیت کوین هم تلاش کرده است تا بالای این سطح باقی بماند. گفتنی است که شاخص مذکور اکنون در سطح ۶۱٬۹۵۳ دلار قرار دارد.

قیمت تحقق‌یافته STHقیمت تحقق‌یافته STH
قیمت تحقق‌یافته STH

تحلیلگری به اسم Ercan Sak هم اعلام کرد:

اگر کندل روزانه بیت کوین بالای این سطح بسته شود، بازار همچنان مثبت خواهد بود.

تحلیلگری با نام مستعار Coiner-Yadox اضافه کرد:

با عبور بیت کوین از مقاومت قیمت تحقق‌یافته STH، بازار صعودی از سر گرفته می‌شود.

داده‌های وب سایت IntoTheBlock از شاخص IOMAP هم نشان داد که بیت کوین حمایت قوی در محدوده ۶۱٬۶۲۵ دلار و ۶۳٬۵۱۰ دلار دارد. در این محدوده تقریباً ۴۲۱٬۸۲۰ بیت کوین توسط بیش از ۲.۴۵ میلیون آدرس خریداری شده‌ است.

شاخص IOMAP بیت کوینشاخص IOMAP بیت کوین
شاخص IOMAP بیت کوین

داده‌های وب سایت CryptoQuant نشان می‌دهد که نسبت خریداران و فروشندگان (Taker Buy/Sell Ratio) در صرافی‌های متمرکز (CEXها) افزایش یافته است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  صدور سند مالکیت برای اراضی کشاورزی تا پایان سال ۱۴۰۴

نسبت Taker Buy/Sell Ratio یک شاخص مهم است که توسط معامله‌گران برای سنجش احساسات بازار و تغییرات احتمالی قیمت استفاده می‌شود. نسبت بالای یک نشان می‌دهد که خریداران و فشار خرید بیت کوین بیشتر از فروشندگان و فشار فروش آن است.

نمودار زیر نشان می‌دهد که این نسبت از ۰.۹۳ در ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) به ۱.۰۵۲ در ۱۶ سپتامبر (۲۶ سپتامبر) رسیده است. این امر نشان‌دهنده فشار خرید بیت کوین در صرافی‌های متمرکز است.

نسبت Taker Buy/Sell Ratio بیت کویننسبت Taker Buy/Sell Ratio بیت کوین
نسبت Taker Buy/Sell Ratio بیت‌ کوین

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تقاضای ظروف پلاستیکی ۲ برابر شد


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل دوج کوین امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل دوج کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است در آینده تا سطح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner