فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین، دوج کوین، شیبا اینو، کاردانو و آوالانچ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳)

آلت کوین‌هایی مثل تون کوین در تلاش هستند به لطف رشد بیت کوین، افزایش یابند و رکوردهای جدیدی را ثبت کنند.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • قیمت تون کوین در ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) به بالای مقاومت ۷.۶۷ دلار رسید اما دنباله بلند کندل آن نشان داد که فشار فروش زیادی دارد.
  • DOGE تقاضای خوبی در سطوح پایین‌تر دارد.

به گزارش کوین تلگراف، مت هورن (Matt Horne)، رئیس استراتژی دارایی‌های دیجیتال شرکت «Fidelity Investments»، در ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) اعلام کرد که سرمایه‌گذاران باید ۱ تا ۵ درصد از پورتفوی خود را به بیت کوین اختصاص دهند. به نظر او در این صورت حتی اگر بیت کوین به صفر برسد آن‌ها با ریسک زیادی مواجه نمی‌شود، اما اگر BTC به روند صعودی خود ادامه دهد، به شدت به رشد پورتفوی آن‌ها کمک خواهد کرد.

حالا سوال این جا است که آیا این احساسات صعودی و مثبت وارد بازار آلت کوین‌ها هم می‌شود؟ در ادامه تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین و ۴ آلت کوین دیگر را بررسی می‌کنیم تا مهم‌ترین مقاومت‌ها و حمایت‌های پیش روی آن‌ها را بررسی کنیم.

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین

قیمت تون کوین
TON


در ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) به بالای مقاومت ۷.۶۷ دلار رسید اما دنباله بلند کندل آن نشان داد که فشار فروش زیادی دارد.

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوینتحلیل تکنیکال قیمت تون کوین
نمودار روزانه قیمت تون کوین

اگر تون کوین با فشار فروش زیادی مواجه شود، احتمالاً حمایت خوبی در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۶.۶۰ دلار) دارد. علاوه بر این اگر TON بعد از رسیدن به این حمایت رشد کند، نشان می‌دهد فشار خرید خوبی در سطوح پایین دارد. این امر نشان می‌دهد که TON احتمالاً می‌تواند از مقاومت ۷.۶۷ دلار عبور کند. سپس تون کوین می‌تواند تا محدوده ۱۰ دلار رشد کند.

برعکس اگر قیمت تون کوین به شدت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، نشان می‌دهد که ممکن است برای مدتی بین محدوده ۶ تا ۷.۶۷ دلار در نوسان باشد.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین

دوج کوین
DOGE


در ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۱۵ دلار) رسید و رشد کرد. این امر نشان داد که DOGE تقاضای خوبی در سطوح پایین‌تر دارد.

نمودار روزانه قیمت دوج کویننمودار روزانه قیمت دوج کوین
نمودار روزانه قیمت دوج کوین

در نتیجه دوج کوین ممکن است تا مقاومت سربار ۰.۱۸ دلار افزایش یابد. این مقاومت اهمیت زیادی دارد و هولدرهای DOGE باید به شدت مراقب آن باشند. اگر دوج کوین از این مقاومت عبور کند، در ادامه می‌تواند خود را به محدوده ۰.۲۱ دلار و یا حتی ۰.۲۳ دلار برساند.

برعکس اگر قیمت دوج کوین از سطوح فعلی یا مقاومت سربار مذکور کاهش یابد، نشان می‌دهد که فشار فروش آن در سطوح بالاتر افزایش می‌یابد. روند کوتاه‌مدت DOGE زمانی نزولی می‌شود که حمایت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه را از دست بدهد. در این صورت قیمت دوج کوین ممکن است تا سطح ۰.۱۴ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت شیبا اینو

فروشندگان شیبا اینو
SHIB


سعی کردند قیمت آن را در ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) به زیر خط حمایت موجود در نمودار روزانه آن برسانند. با این حال دنباله بلند کندل روزانه SHIB نشان داد که این ارز دیجیتال فشار خرید زیادی در سطوح پایین‌تر دارد.

نمودار روزانه قیمت شیبا اینونمودار روزانه قیمت شیبا اینو
نمودار روزانه قیمت شیبا اینو

کاردانو احتمالاً تلاش خواهد کرد تا خود را به بالای مقاومت سربار ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار برساند. اگر این ارز دیجیتال موفق شوند، یک الگوی مثلث صعودی صعودی را تکمیل خواهد کرد. در این صورت شیبا اینو می‌تواند حرکت صعودی را به سمت مقاومت سربار ۰.۰۰۰۰۳۹ دلار آغاز کند. یک مقاومت جزئی در محدوده ۰.۰۰۰۰۳۳ دلار وجود دارد، اما SHIB احتمالاً از آن عبور خواهد شد.

خط حمایت مذکور همچنان اهمیت زیادی دارد. اگر قیمت شیبا اینو به زیر این خط برسد و کندل آن در پایین این حمایت بسته‌ شود، در ادامه ممکن است تا سطخ ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو

قیمت کاردانو
ADA


در ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) به خط حمایت الگوی مثلث متقارن آن رسید و رشد کرد. این امر نشان داد که ADA به شدت از سطح مذکور دفاع می‌کند.

نمودار روزانه قیمت کاردانونمودار روزانه قیمت کاردانو
نمودار روزانه قیمت کاردانو

اگر قیمت کاردانو افزایش یابد و در بالای میانگین‌های متحرک آن باقی بماند، در ادامه می‌تواند به تدریج به سمت خط مقاومت الگوی خود حرکت کند. البته ممکن است برای ADA دشوار باشد که خود را به بالای مثلث مذکور برانند اما اگر این کار را انجام دهد، در ادامه می‌تواند رشد کند و به سمت هدف الگوی خود در ۰.۶۲ دلار حرکت کند.

اگر فروشندگان ADA بخواهند جلوی رشد آن را بگیرند، باید قیمت این ارز دیجیتال را به زیر مثلث مذکور بکشانند. در این صورت، قیمت کاردانو ممکن است تا محدوده ۰.۳۵ دلار سقوط کند.

تحلیل تکنیکال قیمت آوالانچ

آوالانچ
AVAX


در چند روز گذشته در پایین میانگین‌های متحرک خود قرار داشت، اما فروشندگان آن نتوانستند این روند نزولی را تمدید کنند. این امر نشان می‌دهد که فشار خرید آوالانچ در سطوح پایین‌تر افزایش می‌یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوینتحلیل تکنیکال قیمت تون کوین
نمودار روزانه قیمت آوالانچ

کاهش شیب میانگین‌های متحرک و شاخص RSI نشان می‌دهد بین عرضه و تقاضای آوالانچ تعادل به وجود آمده‌ است. اگر قیمت AVAX به بالای میانگین‌های متحرک آن برسد، این ارز دیجیتال می‌تواند تا مقاومت سربار ۴۲ دلار رشد کند.

با این حال اگر قیمت آوالانچ به شدت کاهش یابد و به زیر حمایت ۳۴ دلار سقوط کند، این پیش‌بینی صعودی باطل خواهد شد. در این صورت آوالانچ ممکن است تا حمایت قوی ۲۹ دلار کاهش یابد. این امر نشان می‌دهد که AVAX احتمالاً برای مدت بیشتر در رنج فعلی خود باقی می‌ماند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  الزام صدور صورت حساب الکترونیکی طلافروشان از ابتدای دیماه
الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۲۷ شهریور + کد همه ویدئوهای TapSwap

How else Can You Earn On crypto? بدون کد Buy REAL ESTATE With Only $100 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner