فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل ریپل؛ اصلاح جدید XRP در راه است؟

قیمت ریپل به خاطر احساسات منفی و کاهش تقاضا تحت فشار قرار گرفته‌ و اگر به زیر حمایت ۰.۵۲ دلار برسد، احتمال اصلاح ۲۷ درصدی آن وجود دارد.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • اندیکاتورهای تکنیکال نشان می‌دهد علاقه سرمایه‌گذاران به ریپل کاهش پیدا کرده و احتمال کاهش آن وجود دارد.
  • خریداران باید بتوانند از ۰.۵۲ دلار دفاع کنند. در غیر این صورت احتمال سقوط آن به ۰.۴۵ دلار و حتی ۰.۳۸ دلار وجود دارد.

به گزارش بین کریپتو، قیمت ریپل

XRP:


در یک نقطه حیاتی و بالاتر از حمایت کلیدی ۰.۵۲ دلار قرار دارد که در صورت کاهش به زیر آن، ممکن است با ۲۷ درصد اصلاح قیمت مواجه شود.

خریداران ممکن است با ضعیف شدن فشار خرید و افزایش احساسات نزولی در بازار ریپل، نتوانند این حمایت را حفظ کنند.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

بررسی داده‌ها آنچین ریپل

قیمت ریپل در ۲ اکتبر (۱۱ مهر) به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود کاهش پیدا کرد. از آن زمان تاکنون ریپل در یک محدوده مشخص با حمایت ۰.۵۲ دلار و مقاومت ۰.۵۵ دلار  در نوسان قرار داشته است. با این حال کاهش تقاضا برای ریپل، احتمال از دست رفتن این حمایت را زیاد کرده است.

نمودار روزانه قیمت ریپلنمودار روزانه قیمت ریپل
نمودار روزانه قیمت ریپل

شاخص واگرایی تعداد آدرس‌های فعال روزانه (DAA) این سناریو نزولی را تایید می‌کند. در زمان نگارش این تحلیل، این شاخص در روی عدد -۶۸.۹۲ قرار دارد که کمترین میزان آن از نوامبر ۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) تاکنون است.

این شاخص حرکات قیمت یک دارایی را با تغییرات تعداد آدرس‌های فعال روزانه آن ارزیابی می‌کند. زمانیکه این شاخص عددی منفی را نشان دهد، نشان‌دهنده کاهش علاقه سرمایه‌گذاران یا عدم اطمینان آنها از این دارایی است.

شاخص واگرایی قیمت تعداد آدرس‌های فعال روزانهشاخص واگرایی قیمت تعداد آدرس‌های فعال روزانه
شاخص واگرایی قیمت تعداد آدرس‌های فعال روزانه

علاوه بر این، شاخص وزنی احساسات ریپل نشان‌دهنده سوگیری منفی بازار نسبت به این آلت کوین است. این شاخص احساس کلی بازار را اندازه‌گیری می‌کند و اکنون روی عدد ۰.۰۷ – قرار دارد.

زمانیکه این شاخص برای یک دارایی روی عددی منفی قرار دارد، نشان‌دهده این است که بیشتر صحبت‌های پیرامون آن در شبکه‌های اجتماعی از روی ترس، عدم اطمینان یا شک است. این شاخص به سیگنالی از روند پایدار کاهشی قیمت معروف است و به همین دلیل ریپل را در معرض ریسک اصلاح قیمت قرار داده است.

شاخص احساسات بازار XRPشاخص احساسات بازار XRP
شاخص احساسات بازار XRP

تحلیل تکنیکال نمودار ریپل

براساس سطوح فیبوناچی اصلاحی، اگر قیمت ریپل به زیر حمایت کلیدی ۰.۵۲ کاهش پیدا کند، هدف بعدی آن در سطح ۰.۴۵ دلار قرار خواهد داشت.

اگر فشار فروش قوی ریپل ادامه داشته باشد، قیمت آن ممکن است تا کف قیمتی در ۵ جولای (۱۵ تیر) یعنی در سطح ۰.۳۸ دلار کاهش پیدا کند.

نمودار روزانه قیمت ریپلنمودار روزانه قیمت ریپل
نمودار روزانه قیمت ریپل

در طرف دیگر، اگر حمایت ۰.۵۲ دلار به قوت خود باقی مانده و قیمت ریپل به سمت بالا حرکت کند، می‌تواند از مقاومت ۰.۵۵ دلاری عبور کرده و راه را به سمت هدف ۰.۶۰ دلاری باز کند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  روزانه ۲۰۰۰ تن پیاز صادر می‌شد
الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان