فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ترافیک پرحجم در آزادراه قزوین – کرج / بارش باران در جاده‌های ۲ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور گفت:‌ در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیکی در تمامی جاده‌های کشور روان گزارش شده است و تنها در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محورهای مسدود نیز گفت:‌ دو محور ریگان – ایرانشهر و لاسم – ارجمند تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از  بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی است. در همین راستا نیز  لازم است رانندگان توجه داشته باشند که در شرایط جوی بارانی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و فاصله طولی مناسب با سایر خودروها داشته باشند. همچنین با توجه به شرایط جوی و احتمال افزایش زمان سفر، لازم است که رانندگان پیش از آغاز سفر خود به منظور برنامه ریزی بهتر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها اطلاع حاصل کنند. 

خبر مرتبط:‌

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در ادامه با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شمار قربانیان زلزله ترکیه بازهم افزایش یافت/تخلیه بیش از ۷۶هزار نفر از مناطق زلزله‌زده

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner