فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تشریح برنامه‌های زاکانی در صف اول-تایمز


علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم در برنامه صف اول شبکه خبر به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.

زاکانی گفت: بنده متولد تهران هستم و تاریخ تولدم هم ۴۴/۱۲/۱۲ است. بین میدان شوش و خراسان به دنیا آمدم. ۱۱ ساله بودم انقلاب شده و انقلاب که به پیروزی رسید حیات سیاسی ما بر بستر کارکرد‌های آن شکل گرفت.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: انقلاب فصلی شد در زندگی ما. ۱۵ ساله بودم که به منطقه رفتم و آن زمان جنگ‌های نامنظم بود و شهید چمران برای ما اسطوره شد. ۶۲ ماه در جبهه و عمده آن در واحد تخریب بودم. بعد که دستم آسیب دید و جانباز شدم به واحد اطلاعات آمدم.

او ادامه داد: مسئول اطلاعات عملیات محور نجف ۳ و قائم مقام اطلاعات لشکر ۲۷ بودم. در بهترین دوره زندگی در خدمت میهن و دین بودم.  بعد از آن رو به تحصیل آوردم و بعد از جنگ شش ماه درس خواندم و در دانشگاه علوم پزشکی قبول شدم. بسیج دانشجویی دانشگاه را راه اندازی کردیم و ۱۴ سال در جریان جنبش دانشجویی بودم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کنعانی بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران را به شدت محکوم کرد

زاکانی اظهار کرد: از سال ۸۲ توفیق پیدا کردم در انتخابات مجلس شرکت کنم که این به خواست دوستان بود. سه دوره هفتم، هشتم و نهم نماینده مجلس بودم. نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰، عضو هیئت رئیسه و نایب رئیس کمیسیون آموزش و رئیس کمیسیون برجام بودم. یک دوره چهار ساله نماینده نبودم. بعد در مجلس یازدهم نماینده مردم قم شدم و رئیس مرکز پژوهش‌ها بودم. در دهه ۸۰ در بیمارستان امام خمینی در بخش پزشکی هسته‌ای بودم. در نهایت وارد انتخابات ریاست جمهوری شدم و بعد شهردار تهران شدم.

 


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کنکور بعدی هم بدون تغییر با امتحان برگزار می‌شود

۱۶:۲۴ – ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ علیرضا منادی سپیدان در گفت‌وگویی در مورد نحوه برگزاری کنکور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner