فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تصویب خرید ترافیک تولید شده از سوی تولیدکنندگان محتوای بخش خصوصی

اعضای شورای‌ عالی فضای مجازی به منظور حمایت از رونق تولید محتوا در فضای مجازی، مقرر کردند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجم ترافیک تولید شده از سوی آن دسته از تولیدکنندگان محتوای بخش خصوصی مثل پیام‌رسان‌های داخلی که مکانیزم مشخصی برای فروش محتوای تولید شده خود ندارند، خریداری کرده و به اپراتورها بفروشد.

به گزارش ایسنا، در جلسه امروز چهارشنبه شورای‌ عالی فضای مجازی که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارشی از وضعیت امنیت و حملات سایبری در کشور که در ماه‌های اخیر صورت گرفته و همچنین اقداماتی که برای مقابله و خنثی کردن آنها انجام شده است، ارائه شد.

در این جلسه همچنین به منظور حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی و فراهم شدن زمینه رونق اقتصادی در این بخش، مقرر شد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجم ترافیک تولید شده از سوی آن دسته از تولیدکنندگان محتوای بخش خصوصی مثل پیام‌رسان‌های داخلی را که مکانیزم مشخصی برای فروش محتوای تولید شده خود ندارند، خریداری کرده و به اپراتورها بفروشد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  یک گام برای جبران ضرر خودروسازان

در ادامه جلسه اعضا به بررسی میزان اجرای تصمیم اتخاذ شده در شورای‌عالی فضای مجازی در ابتدای دولت سیزدهم برای تشکیل شوراهای متناظر استانی پرداختند و با توجه به تشکیل شوراهای متناظر در ۱۰ استان، مقرر کردند در دیگر استان‌های کشور نیز تا پایان سال این شوراها تشکیل شود.

قرار است جلسات شوراهای استانی فضای مجازی ماهی یک بار، به ریاست استاندار و با حضور تمام دستگاه‌هایی که در حوزه فضای مجازی در استان فعالیت دارند، بر اساس آیین‌نامه‌ای که در شورای‌عالی فضای مجازی در حال تهیه است، تشکیل شود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کد انیگما راکی رابیت امروز ۲۹ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد انیگما ۲۹ شهریور راکی ربیت ترتیب رمز کیف پول یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner