فیلترهای سرامیکی ریخته گری

توانسته ایم پرچم نظام را در همه پهنای اقیانوسی گسترده کنیم

ایسنا/یزد فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با امام جمعه یزد با اشاره به شعار نیروی دریایی با عنوان «راه ما، راه حسین است»، اظهار کرد: این شعار مهم سرلوحه کار ماست.

امیر دریادار «شهرام ایرانی» افزود: با توانی که اکنون در داخل کشور وجود دارد به ویژه در حوزه صنعت دفاعی، دانشمندان و دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان توانستیم همه نیازمندی‌های کشور را در داخل تامین کنیم.

وی عنوان کرد: امروز توانسته ایم پرچم نظام را در همه پهنای اقیانوسی گسترده کنیم و قلمرو افزایی در حوزه دریایی داشته باشیم و امروز پرچم این کشور در گوشه گوشه دنیا افراشته است.

ایرانی با بیان اینکه با توان و تجهیزات فعلی ماموریت های بزرگی انجام شده و دشمن ابهامات بسیاری در این زمینه دارد، گفت: برای دشمن سوال است که چگونه اقیانوس آرام و اطلس را در نوردیده‌ایم و چگونه سوخت آن را تامین و از چهار طوفان سهمگین عبور کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: پرچم ایران باید در این دوره زمانی در قطب جنوب برافراشته شود و این اتفاق رخ خواهد داد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  واکنش‌های جالب در فضای مجازی به خبر روز گذشته تسنیم دربارهتوماج صالحی

فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: در حوزه بین الملل بسیاری از کشورها دیگر با تکریم و احترام با ایران سخن می‌گویند و برخی به صراحت اعلام می‌کنند که به ایران حسادت می‌کنند.

ایرانی یادآور شد: مهارت دینی و مهارت امنیتی را به عنوان دو اولویت مهم مدنظر داریم که هر دو در ماموریت بزرگ نیروی دریایی محقق شد.

آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد هم در این دیدار با اشاره ماموریت بزرگی که اخیرا توسط نیروی دریایی ارتش انجام شده است، اظهار کرد: خاطرات این سفر بزرگ و این ماموریت عظیم باید توسط تک تک افراد حاضر در این سفر نوشته شود.

وی افزود: این لحظات و اتفاقات بسیار زیباست و به طور قطع جزئیات آن برای همه مردم خواندنی است.

امام جمعه یزد عنوان کرد: توکل به خدا و اعتماد به حق باید به وضوح برای افراد مختلف در جامعه به تصویر کشیده شود تا همه بدانند که وعده خدا حق است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  عارف برای حضور در انتخابات از خرد جمعی استفاده می‌کند-تایمز

وی با بیان اینکه جوانان سلحشور ما امام خمینی(ره) را الگوی خود قرار داده اند، ادامه داد: امام شجاعت مثال زدنی داشت و از هیچ چیز نمی ترسید و همواره با توکل و اعتماد واقعی به خدا به دل حوادث می رفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر امام جمعه یزد، آیت الله ناصری همچنین به بیان خاطراتی از امام در روزهای تبعید ایشان در پاریس پرداخت و ادامه داد: امام متوجه همه توطئه ها بود به همین دلیل هرگز لحظه ای شک نکرد و با توکل به خدا به سمت ایران حرکت کرد و همه خطرات را به جان خرید و پیروزی انقلاب را رقم زد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

هیچ نیرو‌ی سپاهی در ماجرای پیجر‌ها شهید نشده است

۱۶:۴۷ – ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ علی محمد نائینی، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner