فیلترهای سرامیکی ریخته گری

توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم توسط جمعیت هلال احمر

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع بسته های معیشتی و ارایه خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی و …. در مناطق محروم و دورافتاده کشور در قالب اجرای طرح نذرآب۵ خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ وحید سلیمی گفت: امسال طرح نذر آب ۵، در نیمه مردادماه شروع شد و تا تاریخ ۲۴ مهرماه، آب‏رسانی شامل خرید تانکر و بطری، حفر چاه، لوله کشی، انتقال آب و … در سراسر استان های کشور و روستاهای محروم اجرا شده و ۶۳ میلیارد و ۳۵۷ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۳۷۵ ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: در کنار انتقال آب، طرح های درمانی، بهداشتی و کمک آموزشی هم انجام شد که در این بازه زمانی، ۶۳۱ پزشک در طرح ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم و دورافتاده بیماران را ویزیت کردند و ۲۱ میلیارد و ۶۷۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال دارو در بین استان‌ها و روستاها نیز توزیع شد.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به خدمات و بسته‌های ارائه شده به نیازمندان عنوان کرد: در این مدت، ۴۹۳۸ بسته بهداشتی در طرح نذر آب توزیع شده که ارزش ریالی آن ۱۰ میلیارد و ۳۹۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بوده است. همچنین ۱۲ هزار و ۷۱۱ بسته معیشتی نیز در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سقوط استیج در اسپانیا کشته و مصدوم برجا گذاشت

وی ادامه داد: یکی از اهداف طرح نذر آب ۵، امدادرسانی در حوزه آموزش و فرهنگ است و بر این اساس، توزیع لوازم‏ تحریر، البسه، کفش و انجام برنامه‌های آموزشی و … به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد و ۹۹۳ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال انجام شد.

او افزود: در مجموع ارزش ریالی خدمات ارائه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر در طرح نذر آب ۵ از ابتدا تا روز ۲۴ مهرماه، ۱۶۸ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۳۷۵ ریال بوده است.

گفتنی است، اجرای طرح نذر آب در استان‌های کشور همچنان ادامه دارد و آبرسانی به مناطق دچار مشکلات آب شرب سالم، خدمات درمانی و بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی؛ محورهای اجرای این طرح است

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner