فیلترهای سرامیکی ریخته گری

توزیع ۶۰ هزار رسانه آموزشی میان زائران اربعین

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۵۱ هزار و ۴۱۹ زائر اربعین حسینی (ع) در داخل مرزهای کشور خبر داد و گفت: حدود ۶۰ هزار رسانه آموزشی از ابتدای شهریورماه تاکنون میان زائران توزیع شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر یعقوب سلیمانی در این باره اظهار کرد: از روز اول تا ۲۲ شهریور امسال، ۱۵۱ هزار و ۴۱۹ نفر به پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند که ۷۹ هزار و ۸۳۷ نفر از آنان اسکان اضطرای یافتند، ۴۲ هزار و ۱۰۵ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۱۵۰۳ نفر هم به مراکز درمانی منتقل شدند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: در مدت زمان یاد شده ۲۷ هزار و ۹۷۴ آزمایش قند و فشارخون انجام و ۲۱ هزار و ۵۰۰ ماسک، ۳۶۴۴ مایع ضدعفونی‌کننده، ۷۸ هزار و ۳۳۹ آب‌معدنی، ۲۰ هزار و ۱۵۰ قرص نان، ۹۶۰ کنسرو و ۱۲۱۱ بسته غذایی بین زائران توزیع و ۲۳۰۰ چادر نیز برپا شد.

بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر، در این مدت ۵۸ هزار و ۶۹۶ رسانه آموزشی در بین زائران توزیع و ۳۸ هزار و ۹۸۰ آموزش چهره‌به‌چهره نیز انجام شده است. همچنین ارائه خدمات جمعیت هلال‌احمر در ۱۲۰۵ پایگاه ثابت و موقت، ۱۲ قرارگاه مرزی، ۱۱ اردوگاه اسکان اضطراری و به کمک ۱۹ فروند بالگرد انجام می‌شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ترافیک پرحجم و روان در جاده‌ها/ افزایش ۴۱ درصدی سفرهاینوروزی

انتهای پیام 

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner