فیلترهای سرامیکی ریخته گری

توسعه زیرساخت‌های هیر متوازن با رشد گردشگری باشد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگار مهر، نادر زینالی ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه پل معلق و شهر توریستی هیر اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های شهرستان هیر در راستای رونق هر چه بیشتر منطقه و ارائه خدمات مناسب به گردشگران باید متوازن با رشد گردشگری اتفاق بیافتد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه پل معلق هیر و رونق گردشگری ایجاد شده در پی آن، تغییرات محسوسی را در این شهر به وجود آورده است، گفت: پیشرفت این منطقه با زمان قبل از اجرای پروژه قابل مقایسه نیست و پس از اجرای پروژه پل معلق در شهر هیر گردشگری محور اول اقتصادی این منطقه شده است.

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد وزارت میراث فرهنگی با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر هیر خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری این شهر و در راستای رفاه گردشگران و نیاز منطقه، مجتمع‌های خدماتی و سرویس بهداشتی را در این شهر احداث می‌کنیم.

حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه شهر هیر و منطقه اطراف آن ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارند، افزود: تعریف و تکمیل مسیر گردشگری برای این منطقه در دستور کار قرار دارد و امتیاز ویژه‌ای برای گردشگری استان محسوب می‌شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان‌های فارس آماده اجرا است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

وی ادامه داد: اداره کل میراث‌فرهنگی استان اقدامات مختلفی در حوزه زیرساخت‌های پل معلق هیر از جمله مسیر دسترسی و روشنایی مسیر انجام داده و جلسات متعددی نیز برای بررسی و مشکلات این پروژه برگزار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: اردبیل یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور است که سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با ریسک پایین محسوب می‌شود و در این راستا اداره کل آماده حمایت از ایده‌های نو خواهد بود.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی استان چهارمحال و بختیاری-تایمز

شهرکرد- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. Source link تگ هاپیشنهاد میکنیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner