فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تپ سواپ چه زمانی لیست می‌شود؟

با نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی تپ سواپ، بسیاری از کاربران دوست دارند بدانند که توکن تپ سواپ کی لیست می‌شود.

خلاصه خبر

  • توکن تپ سواپ در ۱ جولای (۱۱ تیر) راه‌اندازی می‌شود.
  • هنوز مشخص نیست که توکن تپ سواپ کی راه‌اندازی می‌شود.

توکن تپ سواپ ابتدا قرار بود ۳۰ مه (۱۰ خرداد) راه‌اندازی شود. با این حال توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی مذکور اعلام کردند که برای حذف ربات‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند. آن‌ها پس از مدتی سکوت، در نهایت اعلام کردند که راه‌‌اندازی توکن خود را در ۱ جولای (۱۱ تیر) انجام خواهند داد. 

علاوه بر این تپ سواپ ابتدا قرار بود اکوسیستم خود را روی شبکه سولانا راه‌اندازی کند. با این حال توسعه‌دهندگان آن پس از مدتی اعلام کردند که به خاطر ارتباط نزدیک تلگرام و شبکه تون به جای سولانا توکن و اکوسیستم‌شان را روی همین شبکه راه‌اندازی خواهند کرد. به نظر آن‌ها این تصمیم باعث می‌شود تجربه کاربری بازیکنان بهبود یابد.

بازی تپ سواپ تاکنون چند بار به مشکل برخورد کرده و توسعه‌دهندگان آن مجبور شدند زیرساخت خود را به‌روزرسانی کنند. با این حال هیچ اطلاعات مشخصی درباره این سوال که تپ سواپ کی لیست می‌شود، وجود ندارد. برخی از منابع به خاطر مقاله‌ها و خبرهای منتشرشده توسط صرافی بایننس ادعا کرده‌اند که این پلتفرم قصد دارد تپ سواپ را لیست کند. با این حال هیچ تضمینی برای این مسئله هم وجود ندارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  قیمت گوجه فرنگی، پیاز و سیب زمینی نجومی شد

علاوه بر این برخی از منابع ادعا کرده‌اند که مثل نات کوین، زمان راه‌اندازی تپ ‌سواپ با زمان لیست شدن آن یکی است. با این حال تاکنون هیچ خبر موثقی هم درباره این مسئله منتشر نشده است. در هر صورت علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن حساب کاربری بازی مذکور در شبکه‌های اجتماعی متوجه شوند که تپ سواپ کی لیست می‌شود.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کد مورس همستر کامبت امروز ۱۸ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد مورس همستر ۱۸ شهریور کد مورس جدید همستر کامبت رأس ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner