فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تکرار بازی مصر مقابل سنگال

تیم ملی سنگال میزبان مصر بود و در ۹۰ دقیقه به برتری ۱-۰ دست یافت. در دیدار سنگال و مصر، تماشاگران حاضر در ورزشگاه از زمان پخش سرود ملی تیم‌ها تا پایان مسابقه، لیزر به صورت بازیکنان مصر می‌انداختند که این اقدام باعث اعتراض بازیکنان شد.

اتحادیه فوتبال مصر در پی رفتار عجیب و غریب هواداران سنگال، شکایتی رسمی را به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا تقدیم کرد و ظاهرا خواستار تکرار بازی مقابل سنگال شد. آنها معتقدند لیزرهای بی‌شمار هواداران سنگال مانع دیدن بازیکنان این تیم هنگام زدن پنالتی‌ها شده است.

‌در تمام طول بازی بازیکنان مصر با نور‌های لیزر هواداران حاضر در ورزشگاه مورد آزار قرار گرفتند و به خصوص این مساله در هنگام ضربات پنالتی نمود بیشتری پیدا کرد. تصویر محمد صلاح هنگام زدن ضربه پنالتی اول مصر به خوبی نمایانگر همه چیز بود. چهره او کاملا سبزرنگ شده بود و پنالتی‌اش را نیز به آسمان زد.


بیشتر بخوانید 


بنر‌های نژادپرستانه و توهین آمیز علیه تیم ملی مصر، لیزر انداختن روی چهره بازیکنان به خصوص محمد صلاح و نیز پرتاب بطری آب و اشیا دیگر به سمت بازیکنان مصر موارد مطرح شده در شکایت نامه اتحادیه فوتبال مصر هستند. تصاویر و ویدیو‌هایی از حمله به اتوبوس حامل بازیکنان مصر و شکسته شدن شیشه اتوبوس و مصدومیت چند عضو تیم ملی مصر نیز به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا ارائه شده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - یک بمب بزرگ گزینه استقلال و ساپینتو

الماس تراشکاری

Check Also

آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی پارادو ومیدانی آغاز شد-تایمز

۱۱:۵۷ – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ دور نهایی تمرینات ملی پوشان تیم پارادو و میدانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner