فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تکمیل ۵۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌ها در مهران و شلمچه

رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به وضعیت پارکینگ‌های مرزی گفت: بر اساس مشاهدات امروز، ۵۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌ها در مرز مهران و شلمچه تکمیل شده است.

به گزارش ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به وضعیت ترافیکی و شرایط پارکینگ‌ها در مرز کشور عراق گفت: با توجه بازدید هوایی امروز که از پارکینگ‌ها انجام شد و با چینشی که توسط همکاران من در سطح پارکینگ‌های محلی و اصلی در شهر مهران صورت گرفته است، تقریبا ۵۰ درصد از ظرفیت پارکینگ‌های ما در مهران و شلمچه تکمیل شده است. همچنین در مدت اخیر یک مییلیون و ۴۰ هزار تردد توسط سیستم تردد شمار کشور ثبت شده که از این تعداد ۵۵ درصد ترددها به سمت مرز مهران، ۳۰ درصد شلمچه، ۱۰ درصد به سمت چذابه و چهار درصد به سمت مرز خسروی بوده است.

وی با بیان وضعیت مناسب تردد در محورهای منتهی به سمت مرزهای خروجی اربعین اظهار کرد: در طول مسیر از ابتدای ایلام تا مهران به صورت رفت و برگشت هیچ محدودیت و مشکلی وجود ندارد. بار ترافیک سنگین است اما حرکت آن روان است. افزایش چشمگیری در خودروهای سواری نسبت به مدت زمان مشابه دیده می‌شود و ۶۵ درصد زائران نیز با خودروی شخصی به مرزها مراجعه می‌کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بهترین آنتی بیوتیک گیاهی را بشناسید

هادیانفر با اشاره به توصیه‌های پلیس برای رانندگان در این ایام تاکید کرد: الگوی سفر به علت گرمای هوا تغییر کرده و مسافران در شب تردد می‌کنند و بر همین اساس توصیه ما این است که رانندگان خواب کافی داشته باشند. بیشترین تصادفات ما در سال ۹۸ به علت خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز رخ داد.  بر اساس قانون بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان وسیله نقلیه الزامی است و تاکید می‌کنیم که مردم باید به این نکته توجه کنند.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی پلیس که از فردا شروع می شود گفت: با توجه به محدودیت‌ها از فردا ورود کامیون و تریلی به محور ایلام-مهران ممنوع خواهد شد و در محور اهواز-خرمشهر و بالعکس نیز ورود کامیون و تریلی ممنوع است و باید از مسیر جایگزین اهواز-آبادان استفاده شود. (درباره محدودیت‌های ترافیکی اربعین بیشتر بخوانید.)

هادیانفر درباره مسیر در نظر گرفته شده برای خروج موکب‌ها از کشور اظهار کرد: موکب‌ها نیز اگر هنوز از مرز عبور نکرده‌اند می‌توانند از فردا با استفاده از مرز سومار از کشور خارج شوند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  انفجار در تاسیسات نفتی حومه شیکاگو

وی با ابراز امیدواری نسبت به تردد بدون مشکل مردم در روزهای منتهی به مراسم اربعین حسینی گفت: توصیه من به مردم عزیز این است که مدیریت زمان سفر را داشته باشند و سفر را به روزهای پایانی موکول نکنند تا شاهد حوادث ترافیکی نباشیم.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner