فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ثمره جشنواره ملی انگور لاهرود به نفع کشاورزان باشد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش لاهرود در مصلای امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با علمای اهل سنت بر اتحاد امت اسلامی تاکید کردند و فرمودند؛ هراندازه امت اسلامی متحد باشند نقشه استعمار در تضعیف و تخریب هویت امت اسلامی ناکام خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: استعمار با ابزار ایجاد اختلاف مذهبی سعی در متفرق کردن امت اسلامی را دارند و انگلیس در این باب صاحب تجربه است.

امام جمعه لاهرود گفت: ما باید بدانیم که عوامل مؤثر فکری، تبلیغی، رسانه‌ای و اقتصادی برای ایجاد اختلاف و جدا کردن سنی و شیعه کار می‌کنند و تنها راه علاج این است که وحدت اسلامی داشته باشیم.

حجت الاسلام صفری بیان کرد: اخیراً انفجارهایی که در لبنان روی داده و باعث شده است ده‌ها نفر شهید و هزاران نفر زخمی شوند، یک جنایت، حمله تروریستی، اعلان جنگ و عبور از خط قرمز است و با انفجار پیجرها سعی در تضعیف روحیه جبهه مقاومت دارند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آشنایی با مناطق گردشگری زیبای ایران-تایمز

وی گفت: ما این حمله و جنایت را محکوم می‌کنیم و از کشورهای اسلامی و عربی می‌خواهیم که بیشتر از قبل بر علیه دشمن خبیث و پلید متحد و به فکر انتقام قاطع باشند و مجامع بین المللی هم ساکت نباشند.

امام جمعه لاهرود اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر را از یاد نبریم که اگر این فریضه را فراموش و ترک کنیم افراد بد بر جامعه مسلط می‌شوند و دعاهایمان مستجاب نمی‌شوند و برکت از اموالمان می‌رود و بدی‌ها در جامعه رواج خواهند داشت

حجت الاسلام صفری در ادامه با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر مهربانی‌ها گفت: سالروز میلاد پربرکت پیامبر اخلاق، نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) به روز اخلاق و مهر ورزی نامگذاری شده و شایسته است همه ما با تاسی به آن پیامبر رحمت، مهربان و خوش اخلاق و اخلاق مدار باشیم.

وی همچنین با تبریک سالروز میلاد فرخنده صادق آل محمد (ص) تصریح کرد: به همین مناسبت برنامه‌های خوبی در بخش ما تدارک دیده شده است که از همه مردم شریف و محبان اهل بیت (ع) دعوت می‌شود تا حضور پرشور داشته باشند

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  پیک دیگری از سفر در روزهای آخر بهار - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

امام جمعه لاهرود با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: وصیت، آرمان و انتظار شهدا از ما داشتن اخلاص بیشتر در کارها، بصیرت و دشمن شناسی، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها، حفظ فرهنگ شهادت، استکبار ستیزی و حفظ وحدت کلمه است.

حجت الاسلام صفری با تبریک آغاز بازگشایی مدارس ادامه داد: ماه مهر بهار علم و دانش، بهار ادب و معرفت و جشن عاطفه‌ها و شکوفه‌ها است و همه باید یاری رسان آموزش و پرورش در امر خطیر تعلیم و تربیت باشیم.

وی با تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره ملی انگور در شهر لاهرود بیان کرد: این جشنواره امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و بخش در محل تفرجگاه داغلار باغی برگزار می‌شود که از همه کشاورزان و باغداران دعوت می‌کنیم تا حضور پر شور داشته باشند.

امام جمعه لاهرود اظهار امیدواری کرد؛ ثمره این جشنواره به نفع کشاورزان باشد و کشاورزی در این بخش بیش از پیش رونق بیشتری داشته باشد و دغدغه و خواست کشاورزان نیز برآورده شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  «مهراب کوه» دلفان ثبت ملی شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

برگزاری نخستین جشنواره انگور کوزران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه طی سفری چند ساعته تعدادی از خبرنگاران با همت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner