فیلترهای سرامیکی ریخته گری

جلسه رسیدگی به شکایت مشترکان از یک اپراتور تلفن همراه برگزار شد

دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین اپراتور اول تلفن همراه در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه، ۱۷ شکایت ثبت شده توسط مشترکان استان‌های بوشهر، زنجان، لرستان، قم، فارس، خوزستان، قزوین، گیلان و خراسان رضوی که تاکنون در فرآیند تعیین شده به نتیجه نرسیده بود، بررسی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

عدم آنتن‌دهی شبکه موبایل، دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، قطعی سیم‌کارت بدون اطلاع‌رسانی، تخلیه و سلب امتیاز سیم‌کارت موضوعات شکایات مطرح شده در جلسه امروز بود. در این جلسه مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، نمایندگان روابط ‌عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و نمایندگان شرکت همراه اول حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ‌منظور رسیدگی به شکایات مشترکان در کشور، جلساتی را به ‌صورت دوره‌ای و منظم برگزار کرده و شکایات ثبت‌ شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پس از سپری شدن فرآیند معمول از سوی اپراتورها، بدون جواب باقی‌مانده می‌ماند را بررسی و برای آنها تعیین تکلیف می‌کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  مالیات بر عایدی سرمایه چه زمانی اجرا می‌شود؟

طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علاوه بر این، در این جلسه مشکل مربوط به ۷ شکایت رفع و این شکایات مختومه شدند. همچنین برای ۱۰ شکایت باقی‌مانده نیز بر اساس توضیحات اپراتور به تناسب مشکل، مهلت تعیین شد.

جلسه مذکور بیست و چهارمین جلسه از مجموعه جلسات منظم و پی‌درپی کمیته حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال جاری بود که برگزار شد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۲۷ شهریور + کد همه ویدئوهای TapSwap

How else Can You Earn On crypto? بدون کد Buy REAL ESTATE With Only $100 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner