فیلترهای سرامیکی ریخته گری

حقوق ویتالیک بوترین مشخص شد

ویتالیک بوترین در روز قبل در واکنش به سوال یکی از کاربران شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، حقوق سالیانه خود را فاش کرد.

خلاصه خبر

  • کیف پول عمومی بوترین یعنی vitalik.eth به تنهایی حدود ۱.۵ میلیون دلار دارایی دیجیتال دارد.
  • وب سایت فوربز در سال ۲۰۲۲ ادعا کرده بود که ارزش کل دارایی‌های او به ۱.۵ میلیارد دلار می‌رسد.

به گزارش یوتودی، ویتالیک بوترین در روز قبل در شبکه اجتماعی X حقوق سالیانه خود از بنیاد اتریوم را فاش کرد. به عبارت دقیق‌تر بوترین اعلام کرد که در هر سال ۱۸۲٬۰۰۰ دلار سنگاپور (برابر با ۱۴۰٬۰۰۰ دلار) از این سازمان دریافت می‌کند.

البته این حقوق جدا از سرمایه‌گذاری شخصی ویتالیک بوترین در بازار ارزهای دیجیتال و سایر بازارهای مالی است. کیف پول عمومی بوترین یعنی vitalik.eth به تنهایی حدود ۱.۵ میلیون دلار دارایی دیجیتال دارد.

پلتفرم آرکهام (Arkham) هم در ماه ژوئن (خرداد) ادعا کرده بود که ارزش ثروت بوترین به ۸۵۰ میلیون دلار می‌رسد. به ادعای این شرکت، سبد سرمایه‌گذاری بوترین در سال ۲۰۲۴ به اندازه ۳۰۰ میلیون دلار رشد کرده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  خیار و پنیر صدرنشین گرانی در انگلیس

با این حال وب سایت فوربز در سال ۲۰۲۲ ادعا کرده بود که ارزش کل دارایی‌های او به ۱.۵ میلیارد دلار می‌رسد. بوترین در طول فعالیت خود در بازار ارزهای دیجیتال همواره نسبت به دارایی‌هایش محتاط بوده است. با این حال او همواره سعی کرده نسبت به هزینه‌های بنیاد اتریوم شفاف باشد.

برای مثال ویتالیک بوترین اخیراً با انتشار تصویر زیر درباره هزینه‌های بنیاد اتریوم اظهارنظر کرد. همانطور که مشخص است اکثر این هزینه به موسسه‌های جدید (New Institutions) اختصاص یافته‌ است. موسسات جدید سازمان‌های جدیدی هستند که به طور بالقوه می توانند جامعه اتریوم را قدرتمند کنند. هزینه این بخش شامل کمک‌های مالی به سازمان‌های مختلف مانند Nomic Foundation و ۰xPARC Foundation است.

هزینه‌های بنیاد اتریوم ویتالیک بوترینهزینه‌های بنیاد اتریوم ویتالیک بوترین
هزینه‌های بنیاد اتریوم




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۲۷ شهریور + کد همه ویدئوهای TapSwap

How else Can You Earn On crypto? بدون کد Buy REAL ESTATE With Only $100 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner